News:

No significant change

Main Menu

Pliktverket skicka brev

Started by RAY, June 10, 2004, 20:06:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

RAY

Din inskrivning för civilplikt upphör
Beslut, pliktverket upphäver din inskrivning för civilplikt.

Motiv för beslutet
Det senaste åren har civila myndigheter och organisationer genomfört en översyn av sina av sina beredskapsorganisationer. Översynen har visat att behovet av civilpliktiga är mindre än tidigare. Du behöver inte längre tas i anspråk och pliktverket upphäver din inskrivning för civilplikt.

De civila myndigheterna och organisationerna tackar för den tid du har medverkar i det civila försvaret.

Vad gör jag nu om det blir kris / krig??  skriker God save us all, får nog bli så! :p
Plikten framför allt!

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

BEQ

Du är fortfarande totalförsvarspliktig, till du fyllt 48 om det är någon tröst :)

/BEQ

Horizon

Ray:\>> Är du Räddningsman precis som jag? Själv vet jag bara att jag är placerad vid Räddningstjänsten i stad X, men nu har jag flyttat till annan stad, så jag vet faktiskt inte vart jag skall infinna mig i händelse av ofred... :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

simon

@Horizon

Samma stad som det står i papperena?

RAY

Jo jag gjorde lumpen som räddningsman, låg inne lång tid men var hur bra som helst.
Första veckorna var på Arlanda för lite "grundtjafs" Sedan fick man välja var man ville göra resten av festen. Jag valde Norrköping o mötte galne Bosse som var chef där, super bra snubbe :p

Hela dagarna gick åt å träna saker som jag gilla alla grenar i, lite första hjälpen,  kondition, stryka o vem som sitter i bastun längst (jag e finne) så klara mig ganska bra!

Ack lumpen var paradiset!  ;)

RAY

hmm..  Iron Maidens  första hjälper..  jevlar dom roxar :)  piece of mind e bra oxå