News:

No significant change

Main Menu

Horizons första kill ! =)

Started by Horizon, April 19, 2002, 14:14:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Hej på er alla IL2-piloter!

Nu har en gammal jeträv äntligen fått tummen ur och installerat IL2. Måste säga att det är en riktigt bra sim! Flög lite online med Weas igår kväll, ((inte för att vi fick det hela att fungera särskilt bra...)) men efter några inledande försök lyckades jag till slut få upp planet i luften (!) ... :)

Innan dess hade jag mest agerat gräsklippare (nosen i backen pga bromsen) och kört runt och letat efter startbanan.

Lyckades få min första kill under ett single mission. Vi flög någon form av patrullering (4 st. bf-109) och träffade på ett gäng IL-2'or.

Efter mycket manövrerande och svärande lyckades jag få in en fullträff med kanonen (kanonerna?) och vingen på ryssen ramlade av. Lyckan var total och det tjoades friskt i det Mellanderska hemmet !  :p

Häftigt att man modellerat "träffytorna" så bra! Dessutom ett stort plus för att de tyska piloterna gormade på _tyska_ när de ville ha hjälp! :)

-"Hilfe hilfe !!"

Hoppas på lite mer onlineflygning med er andra i framtiden. Kanske kan man lyckas med bedriften att plocka någon av er ur himlen... ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Hepp, välkommen till en värld av RIKTIGA flygplan! Har jag dig på ICQ:n? 612969 annars. Dags att skrapa av lite ringrost i Il-2, bara testflugit på sistone. :)

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Mr Jim

Själv längtar jag efter att prova 1.04. O flyga online me er grabbar ;)

Horizon>Du kan få skjuta ner mig hur mkt du vill :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Weas

QuoteOriginally posted by Horizon

Kanske kan man lyckas med bedriften att plocka någon av er ur himlen... ;)

Hehe, du kan ju alltid försöka :p
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Mr Jim

Trodde jag var ensam om att "tjoa" när jag kapade vingar till höger o vänster. TUr att det bara är ett spel ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

Jimpan:>> Nöjet ligger i tjoandet! :p

Petter:>> Vänta bara du... När kulorna viner kring öronen på dig kommer du inte att vara så stursk! ;)

Weas

vina är väl allt de kommer göra, så det är nog ingen fara :-)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Horizon