News:

No significant change

Main Menu

FAAN!

Started by Obizzz, May 26, 2004, 21:01:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Mr Jim

#8
Läste igenom det där på frugals, verkar djävligt mystiskt. Utan BMS och med enbart dataändringar så känns falcon fortfarande bäst på många sätt men ingen möjlighet finns att göra det radikalt bättre ;(

Har precis laddat ner SP 4.1...sitter här och är helt förvirrad, tyckte dom där BMS gubbarna gjorde ett utmärkt jobb, varför stoppa dom om man fortsätter tjäna pengar på att Falcon 4.0 säljs?

Hoppas nån är stark nog att gå ut och säga sanningen.

http://www.freefalcon.com/forum/viewtopic.php?t=4607&sid=2f3abf7376c752fd5a96fe3be838a56f

Ovanstående verkar ju rätt mysko, varför bryr sig Atari överhuvudtaget, dom tjänar ju mer pengar ifall Falcon 4.0 blir bättre?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

SledgeHammer

Lupson: Wow, någon som äntligen reagerade. Jag skrattade mig fördärvad när jag såg den första gången :p
Mvh  - Stefan -


Obizzz

Mr Jim: sanningen kommer nog snart fram och då blir det mer tydligt.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

S_Z

QuoteOriginally posted by Mr JimOvanstående verkar ju rätt mysko, varför bryr sig Atari överhuvudtaget, dom tjänar ju mer pengar ifall Falcon 4.0 blir bättre?
Hur tjänar dom pengar på det? Falcon4 säljs inte längre, går bara att få tag på genom ebay eller på mindre laglig väg... Inget Atari tjänar pengar på direkt.

Jotte

Det sitter antagligen en inavelsbror till nån av de som orsakat så mycket problem med 3e parts moddning för Falcon på Ataris lagvrängaravdelning...... :-OO

Mr Jim

S_Z>iofs sant, men om dom skulle få för sig att släppa det igen så skulle dom få massa uppdateringar gratis av BMS exempelvis, det enda man kan hoppas på nu är väl som när dom la ner utvecklingen av Falcon 4.0 patcharna, förhoppningsvis sätter sig några gubbar i en källare nånstans lite hemligt och börjar fixa ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

KeyCat

#15
Ju mer jag testar BMS 2.00 och ju mer jag tänker på det desto mer saknar jag det dåliga vädret som fanns i BMS 1.03. Faktiskt det som gjorde en nytändning på F4 för min del. Visst jag kan fortfarande flyga BMS 1.03 men med betydligt sämre FPS och utan de nya analoga axlarna :-/

Men som Lupson säger så är det ju långt ifrån första gången "bilan faller" för EXE-edits så vi kan bara hoppas och be att BMS på ett eller annat sätt får möjlighet att fortsätta med sitt fantastiska arbete!

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<