News:

No significant change

Main Menu

Drivisar till CH Pedal Pro?

Started by ThunderBoy, March 27, 2004, 23:29:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ThunderBoy

Tjipp.
Jag har sprungit på ett skyltex av CH Pedal Pro USB där det enda som finns är själva pedalerna. Ingen kartong, ingen manual, ingen CD-skiva.
På CH Products webb kan man ladda ner CH Products Control Manager. Innehåller denna även drivrutiner till pedalerna? Om inte, var hittar jag sådana?
Priset är mycket trevligt så det vore schysst om jag kunde hitta programvaran som behövs på nätet...
.thunderboy
-facilis descensus averni-

BEQ

Hmm... jag pluggade bara in mina och körde.

/BEQ

ThunderBoy

Hmm, OK.
Är det kanske så att du har andra CH Products prylar som redan var installerade? Känns lite konstigt att MS bundlar USB-drivare till CH Products, men jag kan ju ha fel.

Själv har jag tänkt köra pedalerna med min Saitek X45 så jag tror fortfarande att jag kommer att behöva någon typ av drivare...
.thunderboy

Obizzz

Behövs det drivrutiner går det säkert att ordna fram på ett sätt eller annat så det är nog inget att oroa sig för.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

ThunderBoy

Misstänkte det... ;)

Jeje, in och fixa imorgon!
.thunderboy

BEQ

Näpp. Jag har för mig att de drivrutiner som skickas med är för W98 och NT. Själv kör jag ju XP och då var det bara att plugga in dem och köra.

/BEQ

ThunderBoy

Hepp.
Tänkte bara berätta att nu har jag införskaffat dem, 600 spänn fick jag betala efter lite övertalning ("Du, de här kommer ni inte att sälja iaf, de kostar ju 1300 spänn på webbhallen 300 meter härifrån...")

Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att de inte är trasiga...
.thunderboy

Obizzz

trevligt pris hoppas de funkar utan problem nu också!
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst