News:

No significant change

Main Menu

Försening av Cougar-leverans

Started by Silverback, April 16, 2002, 10:57:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Weas

Nu är jag som annars är en så mild person ret ut sagt...lätt irriterad!
Inga har anlänt till butik och Mikael på butiken har inte brytt sig om att undersöka varför.

Han skall nu imorgon ta reda på faktura nr eller kollinr osv för att se var de är någonstans.

Kommer skriva till TM idag, aningen argt.

Kan vi inte få bekräftat att de är på vägarna eller har anlänt imorgon kommer jag avblåsa hela affären och köpa min på annat håll.

Hoppas jag kan få PR ansvarig på TM att förstå vikten av att ha tabbat sig så de gottgör oss som ännu inte handlat med rabatter på Cougar även i andra butiker.

Petter
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Silverback

OK, om vi inte får ett besked att stickorna verkligen är på väg, så måste jag be dig, petter, att sätta tillbaka pengarna till mig senast 17 imorgon (torsdag) så kan jag shoppa en Cougar i sthlm på Fredag. Vi kan höras under torsdagen om kontonr etc.
Skulle det vara så att dom är på väg så får vi ta diskussion om huruvida vi har lust att vänta in den leveransen eller inte.
Jag har ETT förbehåll dock, det är att jag vill kolla med Softwareexpress att dom verkligen har Cougars så att det räcker åt oss stockholmare som skulle ha köpt genom samköpet. Om det inte finns så det räcker laget runt måste vi nog ordna med "fyllnadsleverans" från TM Danmark.

Känner någon till andra butiker än SoftwareExpress i sthlm som säljer Cougars ?!  

PS
Är det nån som vet vilka serienummer som har sålts i Sverige hittills ?! Paddy - vilket nummer har din sticka ?!
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Bax

#51
Det verkar kommit pilsner mellan oss och Cougar !
IÃ,´m still in.. Weas

En annan stor pryl-affär som haft min monitor på reparation sedan jan. meddelade idag att den är borta ? - dom har slarvat bort min monitor!!!

Jag njuter när jag tänker på hur jag skall sätta dit dom.....mmmmmm >-D

bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Weas

tja, det vore kankse en anledning till att dom inte kommer.
Kan nån stava till kortslutning?:D

Silverback:
Jag skall ordna med pengarna innan 17:00

Har du nåt tel nr till jobbet? Heh, du har väl tid lite mellan låtarna?:-OO
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


SledgeHammer

Ja, har de inte redan skickat så får de allt ta och skicka riktigt låga serienummer. Helst signerade också.
Då kanske vi kan förlåta dom. Om de ger oss ett bra pris på rediga pedaler med toe-brakes när de nu kan tänkas dyka upp från Thrustmaster. BRA pris.
Mvh  - Stefan -


Fancy

Jag har serienummer 1598...

Fancy out!

Silverback

såklart jag har tid :)

Du når mig enklast på mobilen 0739-600 140 eller via jobbväxeln 08/562 720 00.

Rusha långsamt bara, som jag sa tidigare så kan jag absolut vänta in en sen leverans från danskarna, det som stressar är den eventualitet att vi lägger en vecka till på att dom skall kolla upp vad som hänt och att dom kommer tillbaka med beskedet att det blivit ett missförstånd och att affären inte kan genomföras :-( - DÅ har vi alla blivit lämnade i dammet och kan få ett helvete att få tag på Cougars i öppna handeln.

Thats all ;)

Tack för jobbet du lägger ner.

/Bartos
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.