News:

No significant change

Main Menu

Försening av Cougar-leverans

Started by Silverback, April 16, 2002, 10:57:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Weas

Hej igen.
Jag har efter daglig kontakt med butiken bett dem göra en efterlysning på våra ex.

Läget är följande
Mikael i butiken ligger i Influensa
Fredrik har därför axlat ansvaret (till viss del)

Robert på Thrustmaster i danmark som lovat leverans denna veckan har inte gått att nå under dagen
De andra på Thrustmaster kan inte se att våra Cougar har skickats ännu, men de kan inte heller se att de inte har skickats, därför vill vi nå Robert.

De som vill avbeställa sina ex kan göra detta utan avgift. Bästa sättet är att maila mig och butiken samtidigt.
Komplett.se äljer för 3500kr? + 250kr postförskott (3750kr) Software express säljer för 3795+postförskott eller hämtning

Fanns även ngn i Göteborg som sålde, fråga Fancy. pris 3.600kr.

Vi håller tummarna att våra ex kommer till butiken i jkpg imorgon. Vill ni avbeställa så drabbar det inte mig personligen, eller andra samköpare eftersom priset ändå är detsamma för oss.

Kommer exemplaren till jköp fredag så går nästa MAS Express tisdag, uppe i Stockholm Onsdag. Hämtning på butik kan ske även Nu på lördag innan 13:00. Eller alternativt att Jag (Petter) köper ut och förvarar så kan ni hämta hos mig hela helgen.

Personligen så tror jag att någon på Thrustmaster har missat att skcika våra ex under måndagen. >-(

MVH/
Petter
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


SledgeHammer

*Morrrr....* Om de inte har skickat dom så borde de nästan skämmas lite och skicka ett gäng ur den första numrerade 100-serien.
Mvh  - Stefan -


BEQ

Jag är ju inte förvånad att det blivit som det blivit. Man får alltid vänta på godsaker. Som min nya bärbara hempc. Skulle enligt Försvarsmakten och Dell komma i februari-mars liksom övriga hempc. De som tog stationära värstingen fick i januari reda på att deras skulle bli försenade till i mars-april, men att de skulle kompenseras med 20 GB extra hårddisk (till 120 GB). Övriga datormodeller skulle levereras i tid. Hur slutade det hela? Fick min bärbara 5 april - en vecka efter de som beställt värstingen fick sina och utan kompensation. Men jag är glad ändå. (Fast man kan ju alltid bli gladare) Hur som helst ser jag fram emot att få jacka in Cougarn i den bärbara och eventuellt gästa ett lan och spela lite Falcon eller OFp.

Besöket på Svenska Dator idag blev ju utan resultat, men det förde i alla fall det goda med sig att jag lärde mig utnyttja gula sidorna på internet för vägbeskrivning. Om ni inte har provat, så gör det. Fungerade mycket bra tyckte jag.

/BEQ

Silverback

Allright, inte så mycket att göra, synd att danskarna inte kan hålla reda på saker och ting.
Jag väntar till stickorna kan skickas med MAS express i nästa vecka, har inte råd att lägga ut mellanskillnaden när månaden lider mot slut. :-OO
Tack Weas och alla för att ni fixar och donar.:p

Den som väntar på nåt gott.....


/Bartos
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Bean

#29
Pratade med Mikael på butiken nyss (11:40). Helt kry är han inte men kunde ändå inte hålla sej ifrån jobbet. I korthet gäller: Inget Nytt! Han har jagat per mobil under dagen men inte fått kontakt så han vet lika lite som vi. Attan vad segt det här blev!
ââ,¬Â¦and the Bean plunges into the soil

Dewe

QuoteOriginally posted by Weas

De som vill avbeställa sina ex kan göra detta utan avgift. Bästa sättet är att maila mig och butiken samtidigt.

Jag väljer att avbeställa, pga förseningen. Plockar upp ett ex här i stan istället.

Det finns säkert någon som är sugen på mitt exemplar.

Tack Petter och alla andra för allt arbete och fix.

/Johan

Silverback

nyheter om leverans ?!

är onsdag fortfarande det vi jobbar efter ?!
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.