News:

No significant change

Main Menu

Uppe igen...

Started by Snajper, March 10, 2004, 17:19:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Jotte

Dammråttor har oxå rättigheter.... :D

Gött att forumet är uppe igen. :)

griffin

Ahhh... hemma igen ;)

Trevligt att ha er tebax!
snappahead

RedOne/ zalzam

------------------------

Lasse Sandberg

Mr Jim

Haha, fast i träsket, nog för att mina två 15 sidiga uppsatser förstör all nödvändig hjärnaktivitet *gulp*
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Snajper

Naeh, den här gången var det inte mitt "fel". ;-)

Det var nått trassel hos Bostream, säkert någon trasig router eller nått. Shit happens! :-)

Nu ska jag ut och dyka! :D
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

RAY

jag har en hd liggandes här om du har nån nytta av den.. hadde otur med min nya, crasha en 250gb efter 5 dars körning, var tvungen o köpa en ny fort som tusan och sen fick jag tebaks en på garantin :)
så skänker den gärna till forumet om du vill ha en.. den e helt ny i oklippt påse

Snajper

Woow! Tackar för erbjudandet! Men ska sanningen fram så har jag inte någon större användning av en så stor disk till Straight-Pipes/Nosig. Om någon skulle ha en eller ett par gamla 3-5 Giggare liggandes skulle dessa definitivt vara till hjälp (spegling av diskar o.dyl.).

Återigen tättetack för erbjudandet, men det vore nog att, så att säga, kasta pärlor åt svinen... ;-)
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*