News:

No significant change

Main Menu

Uppe igen...

Started by Snajper, March 10, 2004, 17:19:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Snajper

Jag ska förföka masa mig till mitt "utlämningsställe" (då inte bervbäraren orkade masa med sig den till dörren) när jag byggt upp krafter för det. Ligger hemma med någon form av feber som dom på VC knappt ens ville ta i med tång. "Här får du lite penicillin, ring om det blir värre"... Tja, vi får se hur det går. ;-)
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Horizon

Hrmm, känner igen det där. Har själv varit kass sedan i lördags... :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Talk to me, Snajper. Hur går det? Ligger du fortfarande sjuk?

Snajper

Suck... Sanningen att säga så gör jag det. :-X Febern har gett med sig, men inflamationen i halsen gör att jag inte kan få ner mycket fast föra vilket i sin tur medför att jag nästan inte har några krafter alls... Vad det är jag har? Det vet ingen... Negativt på alla prov (och det är ju positivt, eller?)... Återbesök imorrn... Får se vad dom säger (eller inte säger den här gången...).

Suck, lite less på att se insidan av min lägenhet nu...
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Horizon

Tråkigt att höra... :-X

Det enda jag kan trösta dig med är att jag också är satt i karantän pga sjukdom. Hoppas att det ger med sig snart!

Horizon

Nu har det varit tyst ett tag igen. I demand some information! :)

Snajper

Ok, en liten uppdatering... :)

Jag är på benen igen, solen skiner och livet känns helt ok.

Det trista är att för att få in en mjukvaruRAID i Linux så måste man kompilera om kärnan för att stödja detta, och det är inget jag känner för att göra på den maskin som körs i drift.
Det jag istället kommer att göra vid tillfälle (=nästa regninga lediga dag ;)), är att installera om servern och på så sätt få med RAIDen i installationen (borde inte ta mer än ett par timmar...:-OO).

Men jag återkommer med info om hur arbetet fortskrider.
/Karl \"Snajper\" Selin

Horizon