News:

No significant change

Main Menu

Lite Cougar problem

Started by CAPS_LOCK, March 03, 2004, 21:32:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

CAPS_LOCK

Nu har jag änterligen skaffat ett par CH pro USB och skulle med glädje köra dom tillsammans med Cougar'n, detta är första gången i XP och med LOMAC.

Resultatet: CH roder en höjdare men Cougarn lever ett eget liv i luften den e över känslig och gör lite som den vill och då menar jag helatiden stickan, trottlen verkar funka helt ok.

Någon som har ett tips eller två?

Obizzz

hur ser det ut i Windows? Lomac är känt för att åstadkomma lite konstiga spakfenomen...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

CAPS_LOCK

QuoteOriginally posted by Obizzz


            hur ser det ut i Windows?


Hur menar du då med windows?

Jotte

Tror Obizz menar joystickkontrollpanelen i Windows. Finns under Kontrollpanelen/ Controll panel i ditt Windows.

Obizzz

Ja eller cougarns egna joystick program kolla under hotas cougar i startmenyn ligger en del program där.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

CAPS_LOCK

Det står att den e OK i kontroll panelen.

Obizzz

tänkte mest på programmet som heter windows joystick analyzer eller nåt sånt man ser hur spaken rör sig i windows.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

CAPS_LOCK

ok....då hajjar jag....nu är det så att jag har bett om hjälp i onödan, lite pinsamt :-OO  men det va en själv förvållad konflikt mellan Cougan'n och CH pedalerna som jag själv skapat utan att jag märkte det.

Men nu har jag tagit bort roll axeln från pedalerna så är flyg upplevelsen grymt bra.:D

Tack för hjälpen Obizzz:)