News:

No significant change

Main Menu

FalconSP4 + COUGAR

Started by Bax, February 29, 2004, 13:21:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Bax

Har nån knåpat ihop en någorlunda fullständig macro med superpacks kommandon och keystroke.key keymap.
Har hittat flera med egna .key filer men jag skulle vilja ha en någorlunda basic och omfattande macro som är anpassad till orginal filen keystroke.key för att själv bygga vidare till en anpassad BMS SP4 fil.
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Dewe

Nix, min profil är en vidareutveckling av en av Jagstangs tidiga profiler. Inga mappningar till DX-knappar och sånt, men lite grann skiljer sig .key filen från originalet.

Är det mycket nya knappar som kommit med SP4? Annars kanske man klarar sig med den gamla SP3-filen?

/Dewe

Bax

Har inte fincheckat än men iallafall BMS har ett helt gäng med asbra kommandon i deras medskickade Cougarpitbuilder.key för hemma cockpit byggare.

Tänkte utgå från en ren SP4 macro och bygga på de BMS funktioner jag vill ha
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

nej, tyvärr jag har bara de macron jag använder på spaken i min +10-15 som har varit med i tidigare versioner av min profil och tagits bort.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Dewe

#4
Ja i BMS-varianten finns ju några saker som skulle göra min makrofil enklare... men latmasken i mig vägrar att göra om den. :-Z

:D

Edit: Har totalt fem icke-standard-kommandon, som alla gäller knappar som kan/ska hållas intryckta och därför inte funkar så bra med kombinationer med ctrl/shf/alt. Verkar inte vara alltför mycket jobb att kliva över till BMS .key-fil...

/Dewe