News:

No significant change

Main Menu

Den nya grafikmotorn i SP3!!!

Started by Maverix, April 13, 2002, 12:11:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Maverix

Ja, det har varit sömnlösa nätter och jag måste säga att jag är imponerad över SP3Ã,´ans nya grafikmotor, fan den piskar ju IL2 med hästlängder!! Jag trodde aldrig att detta skulle gå att åstakomma med "gammla" Falcon.
I och med den nya hastigheten i grafiken verkar alla CTD vara som bortblåsta, kört ca 10 missions mot servern utan ett enda CTD, FPS över Seoul i 2D cockpit ligger på stadiga 200FPS och detta med ALLT Maxat även de nya "bumpmapping" effekterna på "vattnet"!!

Maverix


Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

zebra


Stämmer det verkligen? Kan man få ta del av senaste varianten?

Weas

Det är förbjudet att lägga såna kommentarer utan att posta minst 5 screens! :-(
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Maverix

He he, det var dig jag ville åt Weas, jag vet att detta inte är "skämt" avdelningen men jag var bara tvungen att narras.

Maverix

Weas

QuoteOriginally posted by Maverix


            He he, det var dig jag ville åt Weas, jag vet att detta inte är "skämt" avdelningen men jag var bara tvungen att narras.

Maverix

Hehe, jo, det slog mig för en minut sen:p

Bara för att alla tjatar om IL2 så blev lille mav avundsjuk sökte uppmärksamhet :D

Check six mav!
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Weas

Jag läste om en 512pixlars textures för F4. Var det bara ett aprilskämt eller låg det ngn sanning i det?
Idag används som mest 126x128
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Horizon

Det skämtet var värt minst en Sidewinder, Maverix... ;)

Som Weas sa: Check six!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names