News:

No significant change

Main Menu

F/A-18 Interceptor

Started by Andreas, February 14, 2004, 17:15:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Ahhh, nostalgi... :)

Vet inte om jag nämnt det, men jag flög så mycket Interceptor i slutet på 80-talet att den enda utmaningen som återstod var att flyga alla uppdragen från början till slut, med min Tac-2 ståendes på golvet. Styrde med fötterna alltså. Tangentbordet skötte jag med händerna. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

RedBall rulez!

Tac-2 var ju bara löjlig i jämförelse! =)
Mvh  - Stefan -

Horizon

Wico var fina. Vilken gillade du bäst, ctrl? Den med kulan eller den med baseball-trät? Själv fastnade jag hårt för bollträt. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Ja detta är verkligen nostalgi. :)
En såndär Wilco sticka bara jag drömde om, fick snällt köra med ett par plastiga saker. Handtagen såg "realistiska" ut men attans vad spröd plasten var! :D

Ska undra hur många gånger jag nitade AF-1 eller civial jumbos bara för att få se specialeffektern. :D

SledgeHammer

RedBall tål att kastas i väggen, upprepade ggr.

Inte så att jag gjorde det men en kompis. Jag fick just det exet när han krängde sin A500. Basen är en gnutta skev i fogen annars inte ett märke.
Mvh  - Stefan -