News:

No significant change

Main Menu

Nya animationer

Started by Jotte, February 10, 2004, 16:24:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte



Hunter håller på att göra lite nya animationer till Flashpoint för att ersätta de gamla med. Ovan visas den animation som är för explosioner.

simon

OWN håller oxå på att göra nya(egna) animationer....:-OO

KeyCat

Detta har sagts många gånger tidigare men....

OFP blir bara bättre och bättre! Bästa sim jag någonsin införskaffat både vad gäller support från tillverkaren och hela dess community :D

Ser fram emot att testa OWN's grejor när/om de släpps....

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

simon


Horizon

QuoteOriginally posted by peter piper

Några av OWNs animationer.


Ja jösses, de var sannerligen rörliga! :)

Jotte:\>> Den där sista kullerbyttan som gubben gör ser lite lustifik ut, annars verkar det ju kanon!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

Tänkte på precis samma sak som horizon. Sedan undrar jag om inte vapnet borde åka längre. Det är ju trots allt en lös del som borde röra sig en aningen längre än själva kroppen.... Ja, ja. Snygt var det iaf ;)

Jotte

Vapnen sitter "fast" i kroppen i OFP motorn därav att de bara trillar en begränsad längd ifrån kroppen och kanar med. Inte mycket att göra åt tyvärr.
Ja han reser sig ungefär som om han "ångrar" att han blev träffad innan han kolar av. :D
Rätt bra gjort ändå för att vara tillverkat utan motioncapture.

Han har redan släppt ett replacment pack men även om endel saker är trevliga så får tex den nya "safe walk" animationen det för tillfället att se mer ut som en supermodell än en soldat som struttar runt i spelet.. Dvs överkroppen rör sig inte medans han vickar på röven. :D (Den animationen är väldigt lik bild 2 Peter postade) Sen åker bössan upp på ryggen om soldaterna börjar jogga i safe mode och tillbaka "fram" när han går igen och endel annat.