News:

No significant change

Main Menu

ny tid för ofp?

Started by solid1, February 02, 2004, 20:58:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

solid1

Tycker att de börjar bli klent me folk på måndagarna nu för tiden. Är det ofp som börjar kännas gamalt eller är det bara fel tid vi spelar på?
-En röstning om ny tidpunkt skulle väl kanske kunna vara en lösning på problemet?
\"joe labero? e inte de den där tysken me munspel?!\"

Dubble0zero

mm, jag har varit inne på att föreslå det också, men jag vet inte vilken dag som skulle passa...

För övrigt så verkar det som om de flesta har börjat tröttna på OFP...
Som jag har sagt förut så kanske vi ska testa nått nytt, men jag kan inte fixa nått nytt och testa själv, jag kan bara föreslå, så om nån vill vara med på det behövs det lite folk... ;)
...000... =)

Roger_G

Va skulle säga om att spela till helgen då är ju man ledig
men klart det är ju inte säkert man kan då   Söndag är en bra dag om man inte är för bakis:-X

Roger

Jotte

För min del går alla dagar utom fredag och lördag bra. :)

Det nedgående intresset kan delvis ha att göra med att det har blivit lite väl mkt addons att ladda ner. Och på toppen på det så är enheldel av dem krångliga att installera pga sättet de har packeterats. Detta addons frosseri bär jag ju stor skuld i själv :-X  så just nu kollar jag på sätt att lokalt hota upp grafiken medans uppdragen i sig inte kommer kräva några addons. Skulle de kräva addons kommer det att röra sig om små saker som jag tillhandahåller i en zipfil på en NoSiG Flashpoint site jag håller på att lägga upp.
:)

Dubble0zero

Det där låter välldigt bra...
Tack för det där med siten, det kommer nog att få igång intresset igen... :)
...000... =)

Ickx

Det var ett tag sedan jag var här, hej igen.

Jag skulle säga att måndag är en ganska bra dag. På helgerna är det ofta annat som tar upp tiden liksom flera andra veckodagar.

Anledningen till min frånvaro är tvådelad. Dels har jag haft annat att göra men främst beror det på min dator. Något minne är trasigt så om jag färdas med fordon i opf leder det väldigt ofta till minnesfel och blåskärm. Man tröttnar efter en stund.

Fingol

Hej hopp folket...
Jag kommer nog att kunna joina under våren.
För nu har jag fått tag i en lägenhet med telefon ledning,
så jag kan skaffa ADSL (men jag hoppas att jag ska kunna
"hoppa in" på någons trådlösa nätverk nere i malmö).

Så förhoppnings vis kommer ni kunna sätta en kula i
nacken på mig snart, när jag leker MOHAA  ;)

All your base are belong to us.

KeyCat

För min egen del har det inte blivit mycket lir på grund av andra saker.... Vill dock inte påstå att jag tröttnat på OFP, det kommer ju nya saker hela tiden och jag har inte hunnit testa allt det senaste ens och dessutom har jag ju lite till att göra på GroupLink II scriptet :p

Vet inte hur det ser ut för min del framöver men kan i nuläget inte spika någon fast dag men joinar om tillfälle ges.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<