Studiebesöket - övernattningstråden

Started by ft, February 02, 2004, 02:19:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Eftersom det verkar kunna bli ett gäng som tillbringar en fredagkväll hallvvägs... finns det t ex en TV? Video kan ju tas med i värsta fall och lite flygrullar skulle väl aldrig sitta fel? Borde finnas ett gäng bland oss! :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Weas

Eftersom detta är övernattningstråden kan jag meddela att övernattning ordnats, i stenstorp men inte i kyrkan. Eftersom jag själv inte kommer kunna vara där betyder det att det finns en hel övervåning tillgänglig hos dem, där finns en dubbelsäng, en barnsäng och två enkelsängar till förfogande, och duch/toa om man så önskar.

Detta är spikat med tanke på att vi slipper sätta nån på att låsa upp kyrkan och låsa den efter er.

För övrigt gäller, ta med sovsäckar, mat och annat ni önskar, ev kommer endast min far vara hemma och han är sjukskriven för en inflammerad armbåge så han kommer inte kunna serva er.

Nu vill jag gärna veta vilken tid ni kommer dyka upp.
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Weas

Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Weas

Berörda cparter har nu fått personliga pm med adress o tel till övernattningen
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

griffin

Jag och ft tänkte också sova över?... detaljer pls?

Förstod jag det rätt, är det först 23:00 sovsalarna bemannas i stenstorp?

edit: planerar att lämna norrköping 18.00, plocka upp ft 18.30 eller vad det blir i Linköping. Lägg på restiden till Stenstorp och en halvtimme för strul så har ni vår planerade ankomsttid. Jag vet nämligen inte själv hur lång tid det tar att köra.

Weas eller nån med koll kan gärna ringa mig hem på 011-120930 (är jag inte hemma är jag ute en kort vända och hämtar nån knodd på dagis eller så) under morgondagen.... eller skicka ICQ: 8955231. Eller PM. Bara så jag vet att vi har nånstans att åka och var det i så fall ligger. :)

Jens
snappahead

griffin

snappahead

Weas

Förlåt griffin, jag trodde FT var chaufför, så han har fått infon.

Från Norrköping har ni c:a 2 timmar till jönköping, sedan återstår c:a 1 timma till stenstorp, lägg till 30 min för strul så får du restid = 3.5 timmar.

Jag skulle för enkelhetens skulle rekomentera att ni sammanstrålar ungefär samtidigt till stenstorp, dvs mellan 22-23, så det kanske passar att skjuta upp norrköping tre kvart?
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

griffin

Jo, jag har fått infon från ft, tack. Kände mig lite övergiven där och ett ögonblick orolig för att vi var bortglömda :)

Visst kan vi det... Vi siktar på 23 vi med då! Kommer vi tidigare får vi väl reka terrängen eller nåt sånt :D

Väl mött där ikväll!

Btw, kommer vi känna för att... ha lite fredagsmys? Lol, missförstå mig rätt; tänkte om man skulle smussla med en vinare eller så.... eller det kanske är bums i säng för att vara pigg som gäller? Jag hade inte nån tanke på att vara bakis men ibland är det ju trevligt att varva ned lite.

Bara en tanke!
snappahead