News:

No significant change

Main Menu

Line Maintenance Instructions

Started by ft, January 20, 2004, 15:41:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ft

Har någon lyckats hitta LMI:er för andra flygplan än vår kära 39 någonstans? Det skulle vara intressant att jämföra!

Mvh,
 /Fredrik

Edit, speciellt för Fluff och Phlerp: Ni behöver inte säga till om ni har hittat SKI för 29, 32, 35, 37, 60 och så vidare. Det var underförstått. ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

F16_Petter

Jag har en Minneslista för JA37 om det är en sån du menar?


ft

F16,
tror min Edit gäller dig med. ;)

Är alltså på jakt efter de utländska motsvarigheterna till SKI. Tyvärr är de oftast hemliga.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Andreas

QuoteOriginally posted by ft
Är alltså på jakt efter de utländska motsvarigheterna till SKI. Tyvärr är de oftast hemliga.

Men om inte dom svenska motsvarigheterna är det så tar jag gärna del av dom....
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

ft

Tyvärr räknas de nog som interna... Inte hemliga, men inget man skall sprida heller. :/

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Andreas

Vad innehåller en SKI då? Rent allmänt alltså.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

vill minnas att ft stod och visade upp den när vi var på F7, själv var jag lite för upptagen med att dregla över alla 39:or att jag inte tittade så mycket i den :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Andreas

Aha, var det den där tjocka pärmen som du hade med dig och visade upp kvällen innan?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO