News:

No significant change

Main Menu

Studiebesök, vilken dag?

Started by Snajper, December 31, 2003, 15:11:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Studiebesök, vilken dag?

Den 17/1-04.
4 (25%)
Den 7/2-04.
6 (37.5%)
Spelar ingen roll, båda är bra.
6 (37.5%)
Inget av alternativen...
0 (0%)

Total Members Voted: 16

Snajper

Om ni vill förlja med, vilken dag passar bäst?
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Horizon

Tack Snajper, satt precis och funderade på hur jag skulle få ihop en poll. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Okej... 10 som har röstat, 22 som har anmält intresse att åka på studiebesök. :-/

Hur som helst... efter att ha sonderat terrängen lite verkar det som att många tycker att 7/2 är ett bättre datum än 17/1, så vi får väl anse att det blir nytt förstahandsval då. Nu leker jag lite gud, så ni får mycket gärna säga till om ni blir trampade på tårna eller känner er orättvist behandlade.

Försöker bara sno ihop detta så snabbt som möjligt så att jag kan meddela BEQ ett datum för besöket. Dessutom underlättar det om vi verkligen bestämmer oss snart, så att alla kan boka datum i kalendern för gott.

Weas

Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Horizon

Studiebesöket är nu bestämt till den 7/2-2004 (alltså den 7 februari år 2004, för er som hellre vill ha det utskrivet så :) ).

TrakDah

02/07/04? (US)
07/02/04? (Euro)
04/02/07? (ISO-avart)

Ääääh

/TD

griffin

bump!

Har jag helt missat det eller har vi bestämt dag?!?! Om det är nästa helg är det väl dags att börja intensifiera planeringen? Om inte annat vill min flickvän, förlåt, fru veta om jag försvinner då eller inte för hon är för en gång skull ledig från jobbet och har ambitioner... (har de inte alltid det ;) )

Jens
snappahead

TrakDah