News:

No significant change

Main Menu

BMS 1.0 är ute

Started by Maverix, December 20, 2003, 10:20:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Maverix

ctrl, jag såg att patchningen skiljer sig från...... ja du vet (LAN'et i Danmark). Jag tänkte göra en NOSIG87 och sedan se om jag kan få rill ett "filter" till BMS patchningen.

Maverix

;)

Maverix

Vi har fått ett "förlåtande" brev från instruktörerna, i brevet ber de om ursäkt om bristande tid då de haft mycket att göra dessa veckorna. I samband med det så förlänger de träningstiden med 1 månad.

Själv har jag ont om tid då jag är i full fart med att ta mitt PPL cert och så fort vädret tillåter så är jag uppe o snurrar.

Maverix

Mr Jim

Nån som vill visa lite screenshots från BMS 1.0 med hires tiles? :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Assassin

Jo, jag TÄNKTE lägga upp lite Hi-Tiles shots men dum som jag var så installerade jag Fre Falcon 2 igår för att kunna flyga Gripen... Dåligt beslut...

Nu kan jag inte ställa in vädret så jag är fast med åskväder, grafikoptions sparas ej så det blir pixelerat som satan och det verkar som om FF2 enbart förstör BMS1... å andra sidan får jag skylla mig själv eftersom jag installerade FF2 efter BMS1, var nog inte så smart men var så Gripen flygsugen... :D

Så ska ominstallera rubbet idag... någon annan som kör Hi-Tiles som kanske vill visa bilder?
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Assassin

Okej, har fixat lite bilder.. men har inte alls ställt in grafiken snyggt eller så, bara bootade F4 direkt och tog screenshots. (därav vädret också.)

http://medlem.spray.se/starflux/F4/

bilderna 1-5.jpg är de jag tog nu.

och har kört med hi-tiles så länge att jag inte minns originalen alls.. det kanske ser likadant ut? Nåväl, håll till godo.. ,)

Edit: och jag kunde ju inte låta bli.. bilderna j6-j11.jpg är JAS-39 Gripen på spaningsuppdrag... :D
/Assassin

Maverix

Fräckt! Min wingman och element 1:an utförde mitt  beordrade chainsaw kommandot mot varsin ââ,¬Âbogeyââ,¬Â och gissa vadââ,¬Â¦ det var lågt flygande ââ,¬Âhelikoptrarââ,¬Â (friendly). Jag lyckades INTE identifiera dem så jag trodde de skulle lyckas bättre, men tyvärr drog de iväg sina 120Ã,´or och blev ââ,¬ÂCourt marshaledââ,¬Â.  :D :D

I varnliga fall så brukar AIÃ,´n protestera mot attacker mot friendlyÃ,´s, men i detta fall ââ,¬Âlyddeââ,¬Â de bara order och nu får de skaka galler.:p :p

Maverix

Assassin

Var väl Horizon som var ute och flög helikopter... :D :D :D
/Assassin

Maverix

Assassin, du kommer väl nu på Fredag-Lördag?

Maverix