News:

No significant change

Main Menu

Tiggeribrev...

Started by Snajper, December 16, 2003, 11:15:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Snajper

Erm... Hur formulerar man nått sånt här?

Sedan uppgraderingen av internetförbindelsen och servern så har minnesåtgången skjutit i höjden till den grad att servern stundtals "går på knäna".

Det jag undrar nu lite ödmjukt är om någon har lite gamla mackor till ett Abit LX6 moderkort (tror att det funkar med både EDO och SDram).

Jag kan inte betala så där jättemycket, men hör av er om ni har nått så kan vi nog komma överens.
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

griffin

Jag har inga själv men skall höra mig för lite, kan tyvärr inte lova nåt på förhand.
snappahead

Snajper

Jag ska gå hem och kolla vad det är som sitter i nu, men jag har för mig att det är två 32or och en 64a, tror att det sedan är fullt, men att byta ut 32orna mot 64or skulle ju vara ett lyft. :) Ska kolla upp.
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Phlerp

Jag satt och höll på två 128 EDO i flera år, men tyvärr bytte jag bort dem mot en middag hyfsat nyligen.:-/ Hade jag vetat då, så hade du naturligtvis fått dem.

KeyCat

Skall dubbelkolla men om jag minns rätt är det bara några äldre 8 MB eller 16 MB SIMM som jag och de är väl knappast intressanta?

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Snajper

Ok, kollat upp vad det är som passar...

Just nu sitter det 32+32+64+0 meg i servern, så just nu passar det mesta. :) Det som skulle hjälpa allra bäst är om någon lyckas hitta i en skrubb eller låda en eller ett par 64or el. 128or. :-OO

Verkligen tack alla ni som erbjuder er!
/Karl \"Snajper\" Selin

Snajper

Det vore helt kanon!

Nope, du fick ingen tröja av mig, men däremot var jag och hämtade min Cougar av dig, så ja, vi har träffats en gång. :)

Jag jobbar iofs 22a och 23e men jag jobbar mitt i stan (på stureplan närmare bestämt) så vi kan ju träffas där och så kan vi ta en fika och snacka lite. Bestäm dag du.
/Karl \"Snajper\" Selin

Obizzz

ahhh trevligt att ni lyckas ordna fram något, det är väl det minsta man kan göra med tanke på vad snajper gör för oss :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst