Vågar man fundera på ett LAN?

Started by Weas, December 13, 2003, 00:42:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Weas

där vi lär oss systemen o planen. Knapparna osv osv

Hos mig kanske? Slutet Januari?
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

TrakDah

Jag ställer upp. Som det ser ut nu har jag ju tid (arbetslös) och kan jag bidra med det jag kan om Flanker så gör jag det gärna.

/TD

Weas

Oj, då har vi ju vår egen privata instruktör. Jag ser framför mig timvis av föreläsningar. :)

Nordic Simulator Group
www.nosig.se

KeyCat

Inte för att blanda smolk i bägaren men för egen del avvaktar jag och ser vad kommande patch/patchar fixar i MP för det finns ju ett par saker att fixa innan det blir bra.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Obizzz

håller med KeyCat, vi får se vad som händer efter en patch eller två men sedan är jag gärna på men som det fungerar just nu är det inte så jättestor mening.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Weas

Jasså, visste inte att det var problem med MPÃ,´n, har inte testat det ännu.

Är det något på gång på den fronten Trakdah? Det är ju en dryg månad till jan/feb, kanske hinner de fixa till nåt?
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Obizzz

ja det är det en första patch är på G om jag får gissa så tror jag den släpps innan nästa år från vad jag har förstått på forumet.Ã,´

(gredknap): Is the first patch weeks or months?
Matt Wagner: Weeksââ,¬Â¦ Already in beta testing now.

enligt:

http://www.lo-mac.com/interview.php

intervjun ägde rum den 2 December
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

TrakDah

Problemen i MP är i stort sett åtgärdade. Det vill säga: visst kommer folk att hitta fel, men jag ser då inget som behöver omedelbar fix för att kunna spela vare sig mot AI eller mot "Humans" i den senaste Patchen vi fått (P03).

Man kan säga så här: det finns en låååång lista på sånt som Ubi anser att ED måste fixa inom ramen för kontraktet på LO 1.0 - det är bugg- och fixlistan. En nästan lika lång lista på grejer som redan fixats finns med i P03. Önskemål och förändringar som inte kontrakterades till 1.0 för vånta till LO AddOn e.dyl.

Av det som återstår att fixa är det en mindre mångd poster som Matt absolut vill ha med i 1.01 (1:a patchen, den ni väntar på). Exakt vilka som är på den lilla listan tänker jag inte nämna, men jag håller med Matt: fixas inte de med 1.01 kommer det att ta hus i helvete från/av de som påverkas. :(

Övriga poster i den låååånga bugg- och fixlistan kommer med 1.02 och 1.03 osv. Men observera detta: samtliga poster på listan är som sagt kontrakterade, dvs att ED måste fixa dem! Så hav förtröstan: kontraktet mellan Ubi och ED är för ettfungerande spel :D

/TD