News:

No significant change

Main Menu

Inget nytt på J-39 fronten?

Started by Assassin, December 11, 2003, 21:39:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Assassin

Längesedan man hörde nåt om Jas-39 Gripen modellen i Falcon 4.. den håller fortfarande på att arbetas med eller?
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Fozz

J-39??  X-(

Liten diss på det. :)
Svar på din fråga har jag dock inte, så jag ska vara tyst nu.
Alla generaliserar...


Phlerp

Vilken av dem menar du?
Jag höll på med en modell, men la ner det projektet när jag insåg hur jobbigt det är att få in den i Falcon. Det kostar helt enkelt mer än det smakar, men om Falcon får Z-buffring och därmed ett nytt sätt att importera modeller så kan jag tänka mig att ta upp det igen.

Däremot jobbar några andra vidare med min modell som jag skickade til dem. Kommer inte ihåg vem det var bara..
Sedan finns väl 39:an redan till Free Falcon (eller vad det heter). Kanske inte världens bästa modell, men det spelar kanske mindre roll.

....Eller var det cockpitprojektet du menade?

Assassin

mystiskt, tyckte helt precis att jag skrev JAS i topicen.. nåväl, ni ser ju att det står JAS i resten av posten så var ett enkelt skrivfel. :)

Iallafall, menar den JAS-39 som nämndes innan för ett tag sen här.. tror till och med att det var screenshots på en cockpit till den.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

weezer

#4
Jag sitter och filar på cockpiten till gripen. Problemet är att jag haft lite mycket att göra på annat håll, så projektet har haft en något långsam utveckling på senaste...

För övrigt finns en fullt fungerande / flygbar JAS39 gripen i FF2..så om du vill testa kärran, och även spänna musklerna med en JA37:a, så föreslår jag en installation av FF2...

Jobbar vidare..
Fridens Basuner,
Weezer
HOTAB - Hands On Throttle And Beer