News:

No significant change

Main Menu

Saknar våra onlinekvällar!

Started by Bax, April 06, 2002, 22:54:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bax

Jag tycker det är lite glest med online kvällar - eller är ni några som kör regelbundet?
Har någon nån enkel metod för att registrera önskan om online flying?
Forumet känns lite stort på något sätt.
Hur går det med SP2, några nya versioner som behöver onlinetestas?

mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Weas

:D
Vad sägs om att lägga en snygg liten länk i sidhuvudet för att maila ett msg till egroupen?

Jag vill oxå flyga, men nån vänlig själ får snigla patchen till mig.:-X
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Maverix

Det ska vi väl kunna fixa Weas.

Maverix

zebra

Håll ut Bax, snart så är sp3 ute och det lovar gott. Körde ett par beta-uppdrag med Boban och miljön är sååååååååå snygg. När alla buggar är fixade så kommer vi att ha att göra ända fram till falcon 5. Så,, håll ut.

sandro

Weas

Vaddå miljön är sååå snygg???? :-o

berätta mer! Ni är orättvisa!:;)
jag vill ha bilder och rapport på stuberten!X-(

:D
Nordic Simulator Group
www.nosig.se

Horizon

Vadå? Har de fixat ny grafikmotor!? Snälla, sig att det är så! :)

För övrigt saknar jag oxå de sköna söndagkvällarna med F4 och lite skitsnack över Battlecom. Snart måste vi dra igång igen, man får juh abstinens! :-X

Om det är någon som har lust så kan jag behöva lite hjälp i min pågående kampanj. Har sedan länge tröttnat på mina pannben till wingmen och behöver en bättre AI bakom wingiespakarna.

Jag kör SP2 version "0320" (den versionen vi fick på lanet), så det är bara att tanka i den och slå mig en signal eller svara här!

Puss och hej och... >
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Nej, söndagseftermiddagar/kvällar var det. Nu har du varit arbetslös för länge ctrl. Dags att skaka av sig "veckovildheten"... :p

För övrigt kräver jag att du skaffar ICQ. MS Messenger suger så hårt att jag nästan mår illa av att tänka på det... ;)

Dessutom spionerar skiten på dig för Pyttemjuks räkning, så det är bara att AVINSTALLERA! X-(

:p

Horizon

Bättre att bli spionerad på av Mirabilis än Multipel Skleros i alla fall... ;)

Nä, allvarligt. Jag vet inte hur mycket de olika programmen "spionerar", men jag valde ICQ för att nästan alla jag känner (utom en snubbe som kallar sig för ctrl) kör det... ;)