Gissa vad jag gjorde i helgen? :D

Started by griffin, December 02, 2003, 11:40:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Måste ju bara nämna det...

Jag fick i helgen möjligheten att köra en sån här, närmre bestämt  den här!

För vissa av er här är det kanske inte så speciellt men för en vanlig dödlig som mig var det en fantastisk upplevelse, trots att jag var ganska så... ja... "trött". Det var ett moment i min svensexa som började dagen innan, om vi säger så. Det är lustigt, men illamåendet och huvudvärken försvann som i ett trollslag när jag klev in där. Undrar varför :D

Hur som helst, det var en makalös upplevelse att få pröva på och det enda dåliga är sammanhanget är att tiden går alldeles för fort! :)

Hur det gick? Tja, vi tog det hyfsat lugnt men nog fick jag/vi både upp och ned den i ett stycke (även om Magnus gjorde sitt bästa för att ändra på det ;) ). Det är en liten annan upplevelse i en autentisk miljö - tangentbord och X-45 i all ära.

Jens
snappahead

Mr Jim

OHHHH, magnus? Svensexa? Gifta sig? Grattis? :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

griffin

Magnus som frekventerar forumet då och då.
Japp, och tack :D
snappahead

Mr Jim

Kan Magnus fixa mer sådana här besök eller var det dumt att säga att det var han som kunde fixa att man fick leka? ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

khalifa330

Griffin jag måste få Gratulera till giftermålet!

Välkommen in i den nya världen :D

(du och din fästmö sitter säkert ihopklistrade sedan ett par år tillbaka, eller?)

Fly Low, Hit Hard!
Fly Low, Hit Hard!

Sonnenflieger

Kul att du trivdes hos oss! Jag rekommenderar även A340, en riktig långkryssare...
Mission Succés

griffin

Jim... hehe, om du gifter dig kanske så ;)

Khalifa: tackar och bockar! Vi började i "andra änden" och har redan två gemensamma barn (och hon ett sen innan så hon har rutinen ;) ). Så... det kändes som om detta var ett helt naturligt steg. Skall bli skoj!

Sonnenflieger: tack?! "Hos oss"? Du jobbar där? Ja du, det var fint där, verkligen fint! Trivdes bra och hade jag inte varit så bakis så hade de fått släpa mig därifrån (hade väl suttit och krampaktigt hållt i 340 simmen fortfarande för ja, det är en fin maskin!). Det var dock inte direkt så att jag fick välja... och glad är jag ändå för det var helt fantastiskt!
snappahead

Sonnenflieger

QuoteOriginally posted by griffin

Sonnenflieger: tack?! "Hos oss"? Du jobbar där? Ja du, det var fint där, verkligen fint! Trivdes bra och hade jag inte varit så bakis så hade de fått släpa mig därifrån (hade väl suttit och krampaktigt hållt i 340 simmen fortfarande för ja, det är en fin maskin!). Det var dock inte direkt så att jag fick välja... och glad är jag ändå för det var helt fantastiskt!

Korrekt uppfattat, jag jobbar där... kamrat Khalifa330 har lurat mig till detta trevliga forum som jag tänker försöka delta med aktivt i framöver...
Mission Succés