News:

No significant change

Main Menu

LOL =)

Started by Horizon, November 30, 2003, 22:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Dubble0zero

Vid såna här tidpunkter så känner jag mig antingen senil eller lite n00b i sälskapet... :)
...000... =)

Horizon

QuoteOriginally posted by Phlerp


            Jag har för mig att det korades en vinnare i LOL-tråden och det var därför den stängdes

LOL :D

Då tycker jag att vi startar en ny sån tråd! Här böjer vi oss inte för övermakten! :)

LOL :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Phlerp:\>> Vet du om att du har en dubbelgångare borta på statsvetenskapliga institutionen vid GU? ;)

Jag trodde en stund att det var DU som skulle vara vår nye seminarieledare i kursen vi började idag. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

En till som heter phlerp? Ska jag vara ärlig så heter jag egentligen inte phlerp :D
Allvarligt talat så är den här staden inte tillräckligt stor för oss båda och jag var här först :-(
Det är lite jobbigt när hans egen moster ringer till mig och vägrar inse att det kan finnas två med samma namn. Hon trodde att jag (han) skojade med henne. :-OO





LOL:D

Horizon

Haha, allvarligt talat, har hon ringt dig!?

LOL :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fluff

#13
Visst är det vår Phlerp. Han är dessutom ansvarig för institutionens websida.

http://www.pol.gu.se

:D :D


/fluff OBS!!! inte helt allvarlig OBS!!!   :)
Odi profanum vulgus, et arceo

Phlerp

Ja, och för ett par veckor sedan ringde de från hans hyresgästförening. Tanten hade otroligt svårt att förstå att jag inte var han. Dessutom har de ringt från tingsrätten en gång... då blev man riktigt nervös att man gjort något dumt.



LOL:D

Phlerp

#15
Fluff är allt en riktig lustigkurre..... Jättekul :-OO

LOL :D