News:

No significant change

Main Menu

LOL =)

Started by Horizon, November 30, 2003, 22:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

QuoteOriginally posted by Fluff


            Visst är det vår Phlerp. Han är dessutom ansvarig för institutionens websida.

http://www.pol.gu.se

:D :D


/fluff OBS!!! inte helt allvarlig OBS!!!   :)


Hehe, den sidan ser verkligen ut att vara något som är producerat uppe på Victorias 4'e våning... :D

Daniel, du får komma på ett bra standardsvar att ge dem när de ringer fel. ;)

LOL :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

Schysst sida, tror man ryktena om kvaliten i Göteborg hade jag förväntat mig en betydligt snyggare hemsida ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Jotte

Din "fråga" var ställd i en något otrevlig ton Horizon, därav hade jag ingen större lust att lägga ner något jobb på att leta. :p

Horizon

QuoteOriginally posted by Jotte


            Din "fråga" var ställd i en något otrevlig ton Horizon, därav hade jag ingen större lust att lägga ner något jobb på att leta. :p


Se där vad den där lilla knepiga smileysen ( :-OO ) kan ställa till med... ;)

Säg nu som det är Jotte, du är bara precis lika lat som mig när det gäller att leta gamla trådar... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Jo visst fasen är jag minst lika lat som du :D  men min reaktion på din ton var ändå "allvarlig" så att säga. Blev lite småsne. Avskyr att bli inklumpad i generaliserande anklagelser när jag definitivt är oskyldig. Nog om detta. :)


För att återföra denna tråden till närheten av sitt ursprung:

LOL! :-Z

Horizon

QuoteOriginally posted by Jotte

            Jo visst fasen är jag minst lika lat som du :D  men min reaktion på din ton var ändå "allvarlig" så att säga. Blev lite småsne. Avskyr att bli inklumpad i generaliserande anklagelser när jag definitivt är oskyldig. Nog om detta. :)



Sorry Jörgen, tänkte inte på att du står som moderator här. För mig finns det bara två såna och det är Snajper och Mr Jim, så de får stå skott för min burdusa stil. ;)

Hoppas att du inte känner dig alltför kränkt nu. :)

LOL :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


griffin

Sent omsider, som vanligt.




LOL. (?)
snappahead