News:

No significant change

Main Menu

Behöver hjälp med Gripen!

Started by weezer, October 22, 2003, 17:29:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Phlerp

Supernajs!
Hur går det med 3D modellen? Det var ju som sagt var en hel del som saknades på den när jag lämnade den ifrån mig. Har du sett några framsteg?

Swede


weezer

Phlerp...
Cockpiten jag jobbar på är till FF2...den kommer komplett med Viggen och Jas39A included...
Tror inte att det är din model...den i FF2 verkar lite Kantig jämfört med ditt konstverk.
Hur som helst är snart tiden förbi, då man kämpade med Lod's osv...Det kommer snart ett MYCKET enklare sätt att implementera nya modeller...Vänta bara...så skall det snart bli klart...=)

Fridens Bananer,
Weezer
HOTAB - Hands On Throttle And Beer

Weas

Men hallå!?!, sen när ser F4 ut så???

Kanske dags att damma av skivan till min nyinhandlade maskin?

Jättesnyggt!
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Weas

CTRL, jo du har rätt :-X

Jag var på g en gång men så dök löften uipåp från obizz om en ny design men det verkar inte som den blir klar, kanske skulle ta o förnya sidan, ta bort inaktuellt och bara lägga ren info om klubben och hänvisa till forumet...

Men den diskusionen tar vi nån annan stans...
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


weezer

#13
QuoteOriginally posted by Weas


            Men hallå!?!, sen när ser F4 ut så???

Kanske dags att damma av skivan till min nyinhandlade maskin?

Jättesnyggt!


Tackar Weas,
Falcon är vad man GÖR det till...hehe, och med en G-dräkt, digital kamera och Photoshop kan man komma långt...
Damma nu av din skiva och lalla runt med de nya Falcon applikationerna...FF2, BMS, etc och du kommer finna stor förnöjelse i dessa nya alster...

Fridens Schakaler

Weezer
HOTAB - Hands On Throttle And Beer

Obizzz

#14
jag har kvar sidan jag började ju med den när jag gick hemma och inte gjorde nånting men sen fick jag jobb och hade inte tid eller ork att göra klart den men nu har jag lärt mig lite mer om det där men isåfall skulle jag behöva ett ställe som stödjer asp för att kunna lägga upp en nyare och bättre version.

Kanske någon här som kan erbjuda någon slags webserver.

här är en sida jag gjort förresten samma design som Nosig hade nästan :)

http://www.tmeelektronik.se/
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Maverix

Obizz nu får du ta tummen ur o fräsa till varsin F16 LAN panel till samtliga Falcon NOSIGARE:D Jag vet att bla. ctrl är intresserad av en snygg X-Key panel.

Maverix