News:

No significant change

Main Menu

Motha****in' CTD !!!

Started by Horizon, April 03, 2002, 11:35:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

Förbannelse över SP2! (0320-versionen)

Har STORA problem med CTD så fort jag hamnar i luftstrid med MIG-29'or. När jag låser och skickar en Slammer efter en dylik så kommer CTD'n som en Telia-räkning på posten. Kan ju berätta att det inte är särskilt angenämt alls...

Har ni andra liknande problem?

Inatt satt jag med uppdrag i 45 minuter och precis innan jag skulle vända hemåt fick jag CTD på grund av ovanstående grej. Lite irry när jag skulle sova kan jag meddela... =(

ctrl och Maverix:>> Har ni hört om detta problem i SP2? Finns det någon lösning på G?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Hehe, forumet är visst självcensurerande... :p

SledgeHammer

Den versionen har hade fortfarande en väldigt gammal databas. Många CTDer har fixats sen dess och senaste installern hade uppdaterade databaser. Mycket stabilare nu. Men det är först efter SP3 som de stora databasändringarna/fixarna/finlirningarna kommer igång.
Ta det lugnt mao =)
Mvh  - Stefan -

Horizon

Hur skall jag kunna ta det lugnt när min kampanj går åt skogen bara för att flygsimulatorhel***et inte vill fungera! :p

Jag drömmer sköna drömmar om SP3... :)

Horizon

Öh, vad menar du ctrl?

En fix till SP2?

Horizon

Aha... hmm... okej...

Horizon

Men för F***, det här är inte sant! Jag kan ju inte köra ett enda helt uppdrag utan att få CTD nu. Antingen det, eller så låser sig datorn.

Satt precis och gottade mig över hur bra det gick i senaste uppdraget. Skulle "bara" landa också... Behöver jag skriva de tre bokstäverna?

Kan inte de där nissarna som sitter och programmerar på diverse Super Paks till F4 få till en stabil plattform först och främst!? Jag skiter i allt godis de stoppar i med nya funktioner och allt annat sånt. Om skiten bara kraschar hela tiden kan det lika gärna vara.

Hälsningar från en sur Erik som snart installerar USAF igen. Det var iaf stabilt.

*suuuuuura* =(((

ft

Åh, men det ÄR ju en del av SuperPak! Du har helt enkelt kryssat i "Noodleman's Realistic 'nam Frustration Patch"! Den replikerar frustrationen i att flyga uppdrag efter uppdrag efter uppdrag felfritt utan att ta sig någonstans totalt sett.

Tröstad?

:p :) ;) :D :-( :-Z X-( :-o :-OO :-I :-X :-/

Mvh,
 /ft, som behövde en orsak att testa alla smileys

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus