News:

No significant change

Main Menu

Ny 'demview'

Started by TrakDah, October 09, 2003, 15:08:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TrakDah

Gamesdomain testar LockOn, fast idioterna tycker att FS2004 ser bättre ut! LOL

/TD

Jotte

Vad som irriterar mig mest är att dessa nollstälda journalist-wannabes ständiga behov av att klanka ner på flygsimulatorjangern. Är det en av frågorna på anställningsintervjun eller? :-OO :-(

Phlerp

Njae... Jag tycker att recensionen var både saklig och väldigt positiv. Vad de skrev om FS2004 var väl snarast att de itne tyckte att markobjekten var lika detaljerade i Lomac. Eller om man tolkar det lite friare: att FS2004 har mer markobjekt än Lomac. Dessutom säger de ju i samma mening att detta gäller den version av Lomac de fått just nu, med implikationen att det kan komma att bli bättre. Och det är ju klart att man kan diskutera om det verkligen är så, men på det hela tycker jag att det var bra reklam för Lomac och inte alls i klass med de recensioner vi brukar se från tex Aftonbladet.

Vad som irriterar mig mest är att dessa nollställda NOSIG-wannabies ständiga behov av att klanka ner på journalister som skriver om flygsimulatorer. Är det en av frågorna vid registreringen?;) ;)
Sorry Jotte, jag var bara tvungen att ta den chansen :D , antingen har du inte läst artikeln, eller så har vi inte lästa samma artikel. :-OO

Horizon

Hohoho, Jotte AEGD av Phlerp! :D  :D  :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Raljera du bara :p Jag är ingen wannabe längre, någon gjorde mig till Moderator ( " Guds" vägar äro outgrunderliga... )*skratt* :D
Skämtåsido,
Jag står fast vid min åsikt, även om nu denne man inte är en av de största "syndarna" så har inledningen en för mig ironisk underton, om än med en liten slutkläm som för att släta över.

Det sker ofta när "gamersites" ska recensera spel som har ett visst, ska vi säga djup, att de ironiserar över de som gillar just den genren. Ibland ter det sig som om flygsim och dylikt snarare är en bestraffning att få recensera dessa än att få vara först ut med Quake Deluxe eller dylikt förhandstitt/recension. :p

TrakDah

Fast... Det är ju just det... Det är inte fler föremål i FS2004, eller rättare sagt, det är det visst men de är ditsläppta av autogen. I LockOn är alla hus korrekt utplacerade av artisten mha karta och foton! Vartenda satans hus i spelet finns på riktigt! Och mellan städerna är det som i norrland: tomt.

Jag tycker inte det finns mycket i grafiken i FS som klår LockOn, utom möjligen vädret eftersom det har flera lager moln osv.

Sen kommer det inte mer/fler objekt i nån egentlig mening: WYSIWYG...

/TD

Maverix

Ärligt talat så tror jag att de inte har ställt in grafik alternativen riktigt rätt i deras recensionen, om man jämför screenshots från andra som har recenserat så är marken bra mer detaljerad än den Gamesdomain presenterar. Det är då inte så konstigt att dessa nötter tycker FS2004 är mer detaljerad.

Maverix