News:

No significant change

Main Menu

kommentar kring GAU8

Started by TrakDah, October 08, 2003, 09:08:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TrakDah

Vad de säger är att antingen är GAU:n för bra eller tanksens pansar för dåligt, tvärtemot det vissa i detta forum känt/påstått...

/TD

Horizon

Ähum, kan du förtydliga det där? Jag hängde inte riktigt med... ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

TrakDah

ctrl sa i långa demo-tråden:
QuoteAv vad jag nu sett så är jag mest orolig över vapenmodelleringen, att det var för enkelt att träffa... kanske var jag/demot som hade en för lätt svårighetsgrad. Glöm inte att detta är skrivet efter den första 20min turen, helt utan att ha justerat något.

Jag skrev i mitt svar:
QuoteAvseende vapenmodell: Alla skott måste träffa! Det är däremot så att du bara ser att fåtal av skotten (de som är lysande) och alla kanoner har spridning.
Det är definitivt inte för enkelt att träffa!

/TD

Horizon

Öh, hmm... du får nog precisera dig lite Trak. :)

TrakDah

Opps, så här ska det vara:

ctrl, det du sa: "att det var för enkelt att träffa... kanske var jag/demot som hade en för lätt svårighetsgrad" innebär i min värld att pansaret är för svagt, dvs tanksen dör för fort.

det jag (nja, inte jag, men de andra A10-flygande beta-testarna) säger: "Tanks (speciellt T80) har för bra pansar mot GAU", vilket innebär att GAU inte dödar fort nog.

Obs att jag fick totalt hjärnsläpp i mitt första inlägg vilket ledde till förvirringen. Jag menade hela tiden det jag sa här ovan, men skrev precis tvärtom :)

Horizon