News:

No significant change

Main Menu

Så.. vem köper OIR?

Started by Assassin, October 06, 2003, 13:47:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Assassin

/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Mr Jim

Ja nu verkar det ju som SP4 kommer att släppas och förhoppningsvis så släpps nyare versioner av den nya exe:n också, då lär jag inte köpa OIR. Kanske försöka få tag på andra sätt men inte köpa ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

ft

Tänker se vad det visar sig vara först... är det en F4-manual med lär jag t ex köpa. Har fortfarande inte lyckats hitta en pappersversion... är det bara blaj, glöm det!

Mvh,
/ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Maverix

Ett givet köp för min del, får de in tillräclkigt med pengar så kanske de fortsätter med en helt NY sim FALCON 5.

Maverix
;)

Obizzz

jag kommer vänta och se vad den innehåller och är det bra och lite nya saker så köper jag det men jag skulle ju inte förhandsboka det direkt :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

SledgeHammer

För min del är det ett klart fall av Vänta-och-se!
Mvh  - Stefan -

zebra

Håller nog med Mav här. Det är bra att visa "de som tänker på slantarna" att det finns en marknad. Om OIR floppar försäljningsmässigt så underlättar det inte en ev. framtida lansering av F5. Det kanske inte är någon större skillnad mot vad som finns nu... Men jag tror inte att den blir sämre...

z.

Triton

Tja, även om OIR inte skulle innehålla några nämnvärda framsteg jämfört med vad som finns nu så är det bra om man stöttar de få som faktiskt satsar på att marknadsföra flight sims. Om inte annat så vore det trevligt att få en installationsprocedur som innebar att man installerar från CD'n, klart. :D
Triton
Tactical Engagement Center