News:

No significant change

Main Menu

Poll om TS 1 vs TS 2

Started by Mr Jim, September 30, 2003, 11:38:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Poll om TS 1 vs TS 2

Ha kvar det gamla TS 1
4 (22.2%)
Byta till TS 2
14 (77.8%)

Total Members Voted: 17

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Dubble0zero

#1
Helt ärligt så tror jag inte att det är nått bekymmer, de som inte är med och spelar bryr sig nog inte om att rösta heller... (iaf inte nu... ;) )

Ja just ja, jag röstade för att införa TS2... det är bättre ljudkvalite där...
...000... =)

Fluff

#2
Har det sedan de första tappra försöken för ung. ett halvår sen gjorts några fler försök med TS2? Jag röstade för ett införande av TS2 borde kanske tilläggas. :-/

:EDIT:
Oj, nu råkade jag göra ett inlägg i Fluffs namn igen. Meddelandet ovan komponerades helt av bALoO och ingen annan. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det inträffade.
Odi profanum vulgus, et arceo

Horizon

Vi kanske ska ta det här i en "egen" tråd? ;)

Eventuell slutlig omröstning alltså... jag börjar nämligen komma fram till ett svar. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

#4
Tror du är lite hård mot Mr Jim nu ctrl :D ;)

Han försöker nog bara vara hjälpsam och denna poll är säkert resultatet av det PM jag skickade honom och Snajper när jag frågade om hur vi skulle kunna gå tillväga om vi ville rösta om saken.

Själv tycker jag att en poll är det mest korrekta sättet så att även de som inte är så aktiva i forumet enkelt kan göra sin röst hörd.

Jag förstår din poäng om att det egentligen mest berör de som är med och lirar on-line ofta men håller inte riktigt med dig... Genom att vara öppna för allas åsikter ökar vi chansen att  fler känner sig delaktiga och därmed också chansen att bli fler som regelbundet lirar.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

bALoO

Min enda anledning att föredra TS2 före TS1 är att ljudkvalitén går att få så mycket bättre i 2:an än i 1:an.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Fluff

Skulle ju kunna tillägga att medan TS1-servern gått in i zombiestadium med jämna mellanrum har ts2-servern tickat på sedan starten den 18 september. (iaf enligt loggen det har ju framkommit att vissa haft problem med att komma åt den, men jag misstänker att det haft andra orsaker (nätproblem, SBS eller dylikt ;) ))


/fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

Horizon

Baloo, kan inte ni bara döda TS1-servern, så måste vi byta till TS2... :)

Jag lägger härmed min röst på TS2, körde den med Baloo igår med utmärkt ljudkvalitet (specialkanal med Speex 25-komma-nånting) och inga problem!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names