News:

No significant change

Main Menu

Richard Burns Rally!

Started by Fozz, September 29, 2003, 16:40:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fozz

Tjo, första bilderna på rally simulatorn som undertecknad jobbar för fulla muggar!
Så här ser det ut, pre-alpha...
Spelet kommer iaf bli en SIM, så glöm allt ni sett i ColinMcrae och andra arkadspel.
Kommer till PC, X-Box och PS2. Och nej, det blir ingen dålig konvertering på någon av plattformarna. (som vissa andra rallyspel)



Alla generaliserar...


Dubble0zero

Ojdå... är det där bilder ur spelet...
Det ser lovande ut... mycket bra grafik tycker jag... Fast man kan ju inte riktigt se hur det kommer att bli om man inte spelar, men ändå...

Med tanke på vad som står så tycker jag att det verkar bra, det där med att det ska bli en simulator är bra...

Jag ser fram emot att få spela när det är klart... ;)
...000... =)

Fozz

Det ser bättre ut när det rör sig... bilen rör sig så förbannat härligt! (lär realistiskt)
Och tro inte allt du läser i artiklen... idioter som skrivit den.
Spelet är bättre än vad det låter...
Alla generaliserar...


Dubble0zero

...000... =)

Fozz

Tjae, rally är ju ganska ensamt egentligen. Brukar inte vara många omkörningar ute på de riktiga banorna.

Svaret får tyvärr bli: No Comments.
Får tyvärr inte babbla för mycket om sådana features.
Alla generaliserar...


TrakDah

Koolt.

Ni behöver inte en "seasoned" betatestare? :)

Jag har länge önskat mig en rallysim, fast "ingen" har velat hjälpa mig!
Det närmsta man kommit är Rally Trophy. Är denna "simigare" än den?

En funktion jag också vill ha är att man kan ställa hur sent/tidigt andreföraren läser sina noter och i vilket tempo! Olika piloter/förare vill ha olika tempo och jag finner att default sällan passar, och att detta borde vara enkelt att göra!

/TD

Fozz

Vi är inte riktigt i alpha version än, så beta testare dröjer. Men jag tror vi har fullt på den fronten ändå. Tyvärr. :)
Och denna är simmigare än RallyTrophy, lita på det.
Kolla vår fysik nisses artikel på BHM.
Här

Och det där med att ställa in tiden på pacenotes, det är redan gjort. Optimal funktion.

Alla generaliserar...


TrakDah

Låter bra! :)

Hoppas bara den inte dröjer 1 år innan den kommer till PC efter konsollerna... Hatar den principen i dagens spel-värld. Fast det är säkert nåt du inte får kommentera.

Nu vill jag bara ha en Alfa 156 GTA i spelet med ;)
/TD