News:

No significant change

Main Menu

Group Link II 1.54

Started by KeyCat, September 18, 2003, 14:56:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Har uppdaterat Group Link II scriptet och nytt i denna version är att fiende AI'n nu hör och reagerar på skottlossning över långt avstånd (olika avstånd för olika typer av vapen).

Group Link II 1.54

Skall vara helt bakåtkompatibelt, bara radera de gamla SQS-filerna och lägg dit de nya.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

JStar

Intressant!

Vad innebär detta? Om jag installerar detta, kommer det att påverka hur AI'n reagerar i existerande uppdrag?

/J

Roger_G

JA det är en bra fråga  testa det förut hur grymt bra  som hälst allså  Bra jobbat Där Katten :)

JStar

QuoteOriginally posted by JStar


            Intressant!

Vad innebär detta? Om jag installerar detta, kommer det att påverka hur AI'n reagerar i existerande uppdrag?

/J
Hmm... uppenbarligen inte. Hoppas folk använder detta dock. Undrar om man kan använda det för att modda Cold War Crisis/Resustance-uppdragen.

/J

Roger_G

Jstar jag spela det på en av test barnorna jag vet inte om ai är så på dom andra uppdragen men jag hoppa det för det är grymt bra och svårt vill jag säga


Roger

Jotte

De funkar inte genom att bara installera det. De måster "moddas" in i ev existerande uppdrag. Dvs man måste namnge och definiera vilka grupper som skiptet ska köras på.

När vi spelat uppdrag med detta så får uppdragen en egen karaktär även om man försöker göra på samma sätt varje gång. :)

Shar

Har själv lite blandade känslor för scriptet... Innan man startar uppdraget o innan första kontakt med fi tycker man att "Detta låter ju riktigt ballt!"

Sedan när man ligger där i skogen, o försöker mota bort fi som kallar på förstärkningar, spetznas som landar ovanför en, Mi-24:or som flaxar runt och T80:or som väntar på skottläge... Då gillar man inte scriptet fullt lika mycket. :-OO :p

Once again, bra jobbat KeyCat! :)
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


Horizon

QuoteOriginally posted by Shar


            Har själv lite blandade känslor för scriptet... Innan man startar uppdraget o innan första kontakt med fi tycker man att "Detta låter ju riktigt ballt!"

Sedan när man ligger där i skogen, o försöker mota bort fi som kallar på förstärkningar, spetznas som landar ovanför en, Mi-24:or som flaxar runt och T80:or som väntar på skottläge... Då gillar man inte scriptet fullt lika mycket. :-OO :p

Once again, bra jobbat KeyCat! :)

Haha, låter som en normal arbetsdag för vår stridsgrupp i NoSiG... Ni minns väl skogen ovanför staden, när det bara DRÄLLDE in ryska förstärkningar så fort någon av oss vågade fisa... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names