News:

No significant change

Main Menu

OFP xxxxxxx kl xx.xx

Started by KeyCat, September 10, 2003, 09:14:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

KeyCat

------ NEWS FLASH!!! ------

Info under uppdatering, kommer att återfinns under Flashpoint sektionen på vår hemsida. :)


------
>> It's all about teamwork! <<

JStar


Denna tråd behöver uppdateras:

Saker som måste vara med:
- Länk till nedladdning av 1.92
- Information om TS2-servers

Saker som vore trevligt om de var med:
- Info om hur man lägger mods i separata folders och hur man modifierar genvägen för detta
- Länk till BAS "Lost Island"
- Länk till MP Coop-varianterna av Cold War Crisis och OFP:Res kampanjerna

/J

Roger_G

HEj någon som har programet Grabber2k  länken funkar inte att ladda ner. Eller om ni har något annat program som kan ta skärm-bilder när man spelar


Tack alla OFP spelare för att ni spelar :)

Dubble0zero

Vad har hänt egentligen?
Har folk tappat intresset för OFP?
Nu är vi nämmligen några stycken (Jag, Roger och Vanheden) som har funderat på om vi kan få ihop lite mer organiserat spel på en fast tid (ungefär som vi hade förut när jag började)...
Men med tanke på att aktiviteten vad det gäller OFP spelandet den senaste tiden har minskat så kanske vi ska testa nått nytt...

Jag har ju föreslagit CTI, men då måste vi få det organiserat och det måste vara med lite folk...
Om GranQ kunde fixa SWEC så skulle det vara bra, men det måste ju bli lite folk härifrån också, så det kanske blir bäst om vi har ett lite större intresse innan GranQ frågar SWEC om de är intresserade...

För övrigt så har jag hittat en ny (för mig i alla fall) mod som gör det lite mer realistiskt...
Fast enligt vad som står på forumet om den modden så måste man vara i princip bara människor om vi ska börja köra med det (i alla fall om vi ska köra som skaparen har tänkt sig), alltså måste vi ha mer folk även till det, vilket leder till att vi även här kanske skulle behöva "hjälp" utifrån så att säga (kanske SWEC här med?)...

I vilka fall som hellst så borde vi få igång mer organiserat "teamplay", kanske nått som lite mer liknar riktig träning så att säga, där vi har en fast position i gruppen som vi kan träna in oss på (då måste nån dock ta rollen som group leader, men det är ett senare bekymmer)...

Det här kan ju vara en bra start, sen så kan man ju se hur långt vi vill ta det så att säga...

Men det vi måste göra först är att bestämma en bra tid då de flesta som är intresserade kan vara med, måndagar passar inte för alla, så vi borde hitta en bättre tid...

Vad säger ni, finns det nått intresse för dethär?
Annars kan vi ju fortsätta att spela som vi har gjort hittills, men jag har en kännsla av att fler och fler kommer att tröttna då...
...000... =)

Horizon

Sorry 00, mitt onlinelirande går på sparlåga just nu. Mycket annat i livet som har högre prioritet. Skola till exempel. Sedan har man ju en flickvän också. ;)

Händer väl då och då att jag kopplar upp mig, men just nu är det isf för lite flygande i Forgotten Battles.

Kanske dyker in då och då, men lovar inget (som vanligt).
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

Det förstår jag...
Det är ju prioriteringar, men jag vill gärna veta om det finns några som skulle prioritera OFP spelande på en lite mer "seriös" nivå, och alltså om det är lönt att försöka fixa ihop nått...
...000... =)


simon

Vilken dator krävs för de högupplösta öarna?