News:

No significant change

Main Menu

LAN´et i Halmstad.

Started by Maverix, September 07, 2003, 16:55:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Maverix

Tack för LANÃ,´et killar, det var kul.
Suttit o funderat påvägen hem, vi kanske inte skulle fokusera på någon "Campaign" på våra LAN träffar utan istället köra TEÃ,´s.
Jag tror att vi kanske kan lära oss att vara mera samspelta, vi får mera flygtid och framför allt ser vi kanske fram emot att flyga över nätet på ett helt annat sätt.

Campaign på nätet och TEÃ,´s på LAN.

Maverix
;)

Obizzz

det gick smärtfritt alltså?

beklagar att jag inte kunde vara med men nu blir ju suget större för mig nästa gång.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Swebeast

Ja, puh, lokalen iordningställd och allt är som vanligt igen.

Tackar ödmjukast för en mycket trevlig helg, att spela är jätteroligt men att sitta och umgås allmänt är minst lika trevligt. Det märktes att alla var "snacksugna" och ivriga att diskutera allt runt Falcon,LOMAC, IL2, m.m.:p

Kul att så många kunde ställa upp!

Nåja åter till vardagen...(drömmer vidare om nästa LAN) :D

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Passar på att tacka även jag! Bra organiserat och fina lokaler! :)

Hoppas på snar återkomst så att jag kan få fota Viggenvraken också... ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

Japp det var mycket trevligt! Stort tack till Swebeast, RedOne och HotShot som fixar dessa för ändamålet perfekta lokaler :D

Kampanjen i all ära men varför inte mer TE's både på nätet och på LAN-en? Detta har varit på tapeten tidigare och jag tror precis som Mav att bra gjorda TE's är ett perfekt verktyg för att göra oss mer samspelta.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Bax

Tackar för ännu ett kanonLAN !

Jag håller med om TEÃ,´s idéen. Jag har länge eftersökt någon som satt sig in i att göra TEÃ,´s som kunde specialdesigna ett nosig paket med olika inriktningar. Ur träningssynpunkt så är det oslagbart att kunna göra om ett mission och lära sig av sina misstag.
Oxå ett special mission utan AI och endast männskligt motstånd hade varit kanon.

mvh
Bax
ps har nån lust att kraffsa ner lite text så har jag några bilder jag kan skicka ds
Bax
87th Stray Dogs VFW


HotShot

Det va ju trevligt att ni hade en trevlig helg. Jag kan bara konstatera att jag saknade er gemenskap och ser fram emot nästa möte när nu det blir av.

Men det blir väl till att försöka hitta "gnistan" för Falcon igen o köra via nätet så länge.

Tackar för att ni va nöjda med LANet men störst kredit skall nog Swebeast o RedOne ha då de tyvärr fick ro detta i land nästan själva.
/HotShot

Lupson

Vill också tacka för ett riktigt trevligt och välorganiserat LAN. Det var en fin balans mellan flygande och socialt umgänge och dessutom lyckades vi få ner planeringstiden mellan uppdragen ganska rejält jämfört med senast i Grytet. Fast å andra sidan så var jag ju med i planeringsgruppen så jag var ju inte sysslolös på samma sätt heller....:)

Ang TE:s kontra kampanj är jag osäker - TE:s skulle underlätta rejält planeringsmässigt och ge välstrukturerad utbildning, men samtidigt är ändå kampanjen och att man gemensamt arbetar mot ett större mål riktigt roligt också. Svår fråga, men jag är med på både och!

Jag känner mer sug efter Falcon nu än innan så jag hoppas att det kan bli aktuellt med lite mer frekvent flygande på nätet framöver.

Tackar åter för arrangemang och trevligt sällskap!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X