News:

No significant change

Main Menu

Ny, lång film...

Started by Clark, July 31, 2003, 15:15:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Clark

Och då menar jag lång film, och det ska vara särskrivet. Filmen är på 3.12. Finns här:

http://lockon.ubisoft.de/

Snyggt!

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

daft

Förbannelse! Lo-Mac fans nätet över talar om den här filmen, och jag tycks vara den enda i världen som inte kan spela upp filmen. :-X

Detta meddelande dyker upp:

QuoteProgrammet som du försöker köra kräver en aktuell CODEC från Indeo.
Om du vill hämta en aktuell drivrutin som är kompatibel med den här Windows-versionen kontaktar du tillverkaren på adressen http://indeo.ligos.com.

När jag går in på den angivna adressen visar det sig att CODEC:en kostar pengar! Någon som vet på råd?

efilur

Verkar funka hos mig med mediaplayer 6.4 och divx5.03 (gratis) installerat.

Annars finns ju Nimocodecs gratis- bara att söka på google eller eniro.

Men ljudbangsvideon är nog mycket bättre.
"Vi ska sälja stridsflygplan, om det så är till djävulen själv!"

Obizzz

daft har också stött på problemet och det visade sig att Microsoft tidigare hade ett samarbete med Indeo och man fick det gratis med windows men i och med Windows XP SP1 så får man inte det längre. :(
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

daft

Feck, ingenting fungerar. Laddade ner ny divX version utan resultat. Högst irriterande. :-(

Assassin

Okeeeej, har inte varit så intresserad av Lo-Mac egentligen men nu verkar det ju vara en ganska hyfsad arkad-flightsim som nästan måste has. (är det ingen coop kampanj eller dynamisk så är den arkad för mig. ;) Kör Ctrl stuket. ;) )
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)