News:

No significant change

Main Menu

F4- ladder

Started by zebra, July 30, 2003, 19:29:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

zebra

I de flesta on-line "shot'em up spel" så brukar det finnas "ladders" för olika klaner där de kan hävda sig. Är det någon som känner till om det finns liknande flyg-ladders i multi play för Falcon- freaks?

Skulle vara kul att prova på att möta andra human flighter och testa lite taktik.

z.

zebra

Ansökt till 87:e och 185:e men inget har hänt sedan dess. Har själv legat lågt sista tiden då satsning/kvällarna har vigts åt beach volley- träning, men nu är säsongen slut så vi tänkte ta ett ryck och komma igång med flygandet. Man sneglar ju en del på Lomac och man är lite orolig att den kommer att konkurrera ut F4 hos alla simmers,,,, inkluderat en själv.

Skulle vara kul att köra "skarpt" mot andra simmers, minst 2v2 och se om taktik hjälper. :)

Kanske du kan få med några 87:e snubbar att ställa upp... Danska skalper vore kul att plocka.

z.

Obizzz

Lomac kommer inte ersätta falcon utan vara ett komplement förhoppningsvis ett bra sådant :)

Någon ersättare till Falcon kommer dröja läääänge och som ctrl säger det troligaste är väl en SP5 eller liknande.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Triton

QuoteOriginally posted by zebra


            Ansökt till 87:e och 185:e men inget har hänt sedan dess.
z.

wtf? när ansökte du till 185:e, jag ska ta och lugga högdjuren där. :D
Jag flög med dom från dec-99 tills för ett halvår sen, är fortfarande hedersmedlem dock, ingen skvadron överlever om de får rykte om sig att skita i ansökningar som kommer in så luggning är motiverat. ;)
Triton
Tactical Engagement Center

zebra

QuoteOriginally posted by Triton


           
QuoteOriginally posted by zebra


            Ansökt till 87:e och 185:e men inget har hänt sedan dess.
z.

wtf? när ansökte du till 185:e, jag ska ta och lugga högdjuren där. :D
Jag flög med dom från dec-99 tills för ett halvår sen, är fortfarande hedersmedlem dock, ingen skvadron överlever om de får rykte om sig att skita i ansökningar som kommer in så luggning är motiverat. ;)


Jag fick svar och de ville ha viss kompletterande info vilket jag svarade på men sedan har det inte hänt så mycket. Vet inte om de legat lågt under sommaren. Men har du kontakt med någon får du gärna pusha dem lite.... :)

z.