News:

No significant change

Main Menu

LAN Halmstad

Started by Swebeast, June 23, 2003, 21:16:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

HotShot

Hej gott folk

Typiskt, här sitter man o planerar en LAN träff o så får man brev från högskolan om att det är obligatoriskt upprop den helgen. :((

Att man blir sne...

/Hot Shot
/HotShot

Bax

Hardu ingen brossa du kan skicka, HotShot!
Någon dag kanske går :)
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

haha jo vi skulle vilja se dig motstå ett LAN :p
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

Eh, menar du verkligen vad du säger Magnus? Att du aldrig kommer att flyga med oss andra online igen? Tänker du alltså hålla dig till den där regeln de hade? Jag måste säga att jag finner detta ruskigt trist och nästan löjligt. Hoppas att du bryter mot regeln, jag tänker inte säga något...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

#12
Se upp ctrl!!   Först sockrar Horizon dig att bryta reglerna och sen använder han det som hållhake i bästa "Don Horizon" (Nothing personal ctrl, just bussiness) stil när han behöver en "tjänst".... :p :D

Bax

Har precis landat från en semester i hängmattan med "Bogeys and bandits" av Robert Gandt - gissa om man blir flygsugen !
Har dubbelcheckat med jobbet angående ledigt för LAN och allt verkar grönt  :D
När alla gått och lagt sig ikväll så blir det recurrent training med min Falcon :D
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Swebeast

Låter bra BAX. Gratulerar ctrl och ser fram emot ditt deltagande i vårt LAN ;) :D .

Allt går enligt plan förutom HotShots stora otur med "inkallelse" till skolan. Nåja det går fler tåg..eh..hum...flyg:-/ . Tänkte inte överösa er med ströinfo utan återkommer när det närmar sig..dock inte så sent som veckan innan (tog du den RedOne ;) :p ).

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Maverix

Om jag inte knäcker ett revben, få käken ur led, spricka i smalbenet, grym nackspärr, skaka galler, träffar två systrar med härliga kroppar och  snygga i ansiktet som vill tillbringa hela helgen in the sack eller något annat tradigt missöde så kommer jag med 99% (1% kan jag ha tillgodo) :D

Bax, jag har läst ut min "Bogeys and bandits" bara för någon vecka sedan, håller med dig..... man blir SUGEN på Falcon!

Maverix