News:

No significant change

Main Menu

Sommar-Lan

Started by TrakDah, June 22, 2003, 15:47:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TrakDah

Tjena

Tänkte kolla om det finns intresse för ett sommar-Lan sent i juli? Tänkte vi skulle flyga lite F4 och andra icke-propellerdrivna simmar.

Vi kan hålla till på WM-datas lokaler i Stockholm med plats för upp till 12 pers, men får självklart stå för utrustning själva.

Om det blir av kommer jag inte att kunna stå för uppdragsplanering osv, utan det måste ni andra hjälpa till med - jag e såååå ringrostig i F4 att det är löjeväckande!

Intresse?
/TD

Bax

Det är klart !
Anywhere - anytime !
Vad jag vet så har vi diskuterat lite om vi kunde ha en återträff i Halmstad efter sommaren och naturligtvis är det roligare om man är så många som möjligt.
Risken är ju att vi delar upp NoSig i typ Sthlm och vi i södra sverige och det vore ju synd.
Jag har ju privilegiet att jobba i sthlm och bo i skåne så för mig är det inga problem.
mvh
Bax
Var ligger WM-data ?
Bax
87th Stray Dogs VFW

Lupson

Rent spontant är jag intresserad. Fast sen hänger det ju lite på ekonomi och sånt också efter månadens andra semesternöjen etc.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

ft

Kunde vara intressant... samma sits som Robert, inte flugit F4 sedan Helsingborg-LANet jag var med på en gång för fjorton år sedan så det skulle behövas starthjälp. :)

Kostar inte så mycket från Lkpg men tiden är knapp, med flygningen IRL och allt annat som skall hinnas med!!! Just Juli är ganska fullsmäckt. :/

/ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

TrakDah

Tja

Låter positivt det här, men jag måste nog få några fler intressenter innan jag bokar upp mig och lokalen.

Som det är nu är vi runt 5 pers (+ Snajper antagligen)

Nå ni andra: allmänt upprop, anmäl er nu :)

/TD

PS: jag funderar på att ta med mig lite ögongodis... ;)

SledgeHammer

För mig är v.29 No Go och den 27 juli åker jag till Finland för lite mer än en vecka. Blir det någon helg som inte inträffar under den tiden så är jag PÅ.
Mvh  - Stefan -

TrakDah

Ja men då så: vilka kan och vill den 19?

/TD

TrakDah

OK, de helger jag kan i juli är den 19 och den 26

Röstning pågår :)

/TD