News:

No significant change

Main Menu

Något att se på TV?

Started by Mr Jim, June 01, 2003, 20:50:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Brat

Man kunde nästan se Jean Todt smyga runt med fjärrkontrollen till växellådan på den röda Ferrarin, men han tog fel när Schumacher körde! ;) Vad var det för snack om att Schumacher inte får köra annat än Ferrari, vad skulle hända om han testat Cittra eller Peugeot, sparken? Knappast troligt!
-Brat

Obizzz

Haha, jag tror att det var så att växellådan krånglade när Schumi körde men han tog på sig det själv för att inte klaga på Ferrarin.

Synd att det hände för finnarna i finalen också hade varit kul om de vann.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Brat

#90
Den gick nog över i vinterläge, inte slira här va! Sen chikanen de hade på bron gjorde ju så att det såg väldigt ojämnt ut vid halvvarv, varför inte en chikan UNDER bron också!? Nog för att hela banan såg ut som en enda chikan....
-Brat

Obizzz

och sist men inte minst varför fick inte jag köra?! :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Brat

Du får väl bygga upp en kopia med Scalextric, borde inte vara så stort problem
-Brat

Mr Jim

Ikväll på svt 1
22:00  Debatt (23:00)
Samhällsprogram. Vad blir kvar av Sveriges försvar? Onsdag 15 december är en ödesdag för det svenska försvaret. Om försvarspropositionen klubbas igenom innebär det att 15 förband försvinner. I kvällens "Debatt" möter försvarsminister Leni Björklund (s) bland andra fredsaktivisten Per Herngren och Göran Johansson (s), kommunalråd i Göteborg, samt andra representanter för de hårdast drabbade orterna östersund, Arvidsjaur och Göteborg. Programledare: Lennart Persson. Även 9/12 och i SVT2 10/12. [55674]  

Kan bli wild and crazy

Magnus>Jo den där gamla generalen var ganska bitter, kul att vara personlig assistent åt honom ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

BEQ

Sagrén är en bra man och förhållandevis positiv till flygstridskrafter för att vara arméofficer av den äldre skolan. Ulf Henricsson är också en riktigt bra man.

Angående kvällen skulle jag hellre sett att någon annan fick möta Leni. Nu kommer det återigen bara fokuseras på "lägg ner, men lägg fan inte ner i min kommun". Totalt ointressant debatt. Jag vill ha fokus på varför ekonomin gått åt helvete.

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst