News:

No significant change

Main Menu

En hejare på hemsidor

Started by Bax, May 11, 2003, 15:10:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Bax

Bax
87th Stray Dogs VFW

Bax

Hur många bilder får du tex fram under ICP, Sledge ?
Bax
87th Stray Dogs VFW

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -

Assassin

AJdå, Frontpage är inte direkt höjdarprogrammet när det gäller att distribuera hemsidor på fria siter. : Jag lekte runt med det också och den la fel länkar till kataloger och bilder osv. Fick editera för hand alla hyperlänkar som frontpage hade länkat till min C: hårddisk.  
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -

RAY

testa dreamwiev eller vad det nu heter, körde med den tidigare o gilla den.. har lagt ner hemsidor atm får se om man snickrar nått i framtiden

Assassin

Tror det är DreamWeaver du sökte namn på.. :) Utmärkt program, addera Flash och man kan inte misslyckas.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Mikke_EAF331

Jag gillar Homesite (tidigare Allaire, numera ingår det i Macromedia http://www.macromedia.com/software/homesite/), där får man riktig kontroll på vad som egentligen finns på sidorna. Men det "underlättar" (ok, man måste) kunna åtminstone lite html.

Frontpage har en förmåga att lägga in en massa onödigt skit, men det har blivit mycket bättre med de senare versionerna, dom första var nästan katastrof, la till så mycket onödigt skit att sidorna blev 30-100% större än dom skulle behöva vara...
Mikke_EAF331, C.O. EAF