News:

No significant change

Main Menu

R6 Ravenshield

Started by Assassin, May 06, 2003, 14:55:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Assassin

Någon som provat det? Har inte lirat något Rainbow Six spel sen första versionen och vore kul att börja igen, men har inte hittat några vettiga reviews om det, bara en massa gnälliga amerikaner som tar upp oväsentliga saker.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Obizzz

jag har det fråga mig på ICQ så ska jag svara på dina frågor
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Dubble0zero

Jag har det...
Det är ett riktigt trevligt spel... Det är egentligen lite för snabbt för mig, men det är bara för att jag är van vid flashpoint...

Men som sagt det är bra, och AI'n är i mitt tycke välldigt bra, de tittar omkring sig, täcker bakåt o.s.v... Det har räddat mig ett antal gånger, det smäller bara till och så ligger det en död fiende bakom en... :D

Sen så måste jag säga att ett utav skälen till att jag gillar det är att det är så realistiskt... om man ska prata om ett spel som kan täcka upp där flashpoint inte klara sig så bra (CQB) så är det R6... ;)

Jag har alldrig kört de första, men vad jag har hört så är det i princip samma spel, bara att det här har bättre grafik, nya banor och bätttre AI...
...000... =)

Mr Jim

Kan man skjuta genom dörrar etc? Kan man klättra, har för mig att man inte kunde göra det i gamla hederliga R6.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Assassin

ah, trevliga svar.. :) Ska nog allt prova det. :)

Jodå, man kunde klättra i första R6, men inte över väggar osv utan bara på stegar och rep.
/Assassin

Dubble0zero

Man kan klättra på stegar, och jag är rättså säker på att man kan skjuta genom dörrar, kanske inte alla, endel är av stål men jag tror att det går i övriga...

Föresten, det var någon här som började prata med mig om att testa att köra multiplayer coop... men jag har glömmt vem det är... Jag kan inte köra på officiella servrar, för att mitt är nerladdat och brännt, men det kanske går att köra på privat server...
...000... =)

Assassin

Uj uj, ser man på...warez.. ;) Inte det smartaste att skylta med på ett forum... :D
/Assassin

Dubble0zero

Jaja... det kan ju ligga kvar ett tag, sen så kan man ju ta bort det när alla som bör veta vet vad det handlar om... ;)
...000... =)