News:

No significant change

Main Menu

Humor eller inte....

Started by Jotte, April 04, 2003, 12:20:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte

http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?a=25068

Om dne artikeln stämmer överens med verkligheten vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. :-OO

Clark

Oj, oj, oj. Haha. Ja det är härligt. :)

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

griffin

Humor. Ojoj. Hon har verkligen alla kriterier för att vara med i en dokusåpa vad jag kan se.

Snubbarna på teve måtte ha lika avancerade tester för att få fram "lågpresterande" som försvaret har för att få fram motsatsen till sina piloter! :D

snappahead

Phlerp

Det är väl klart att hon ska få sitt hus. Det är väl bara att vräka någon barnfamilj på Hönö eller Marstrand eller nåt. En sådan celebritet som hon måste ju kunna bo ståndsmässigt för att kunna verka i Sverige... Vad det nu är hon gör.
Faktum är att jag nog tycker att även jag är värd en strandtomt. Inte för att jag varit med i någon dokusåpa, men jag är nog värd det ändå. Och om det inte går att uppbåda en dylik fastighet så kan jag nöja mig med en takvåning i Gamla stan i Stockholm... Jag tror faktiskt att jag omedelbart skall sätta mig ner och författa ett brev till kulturministern, för det är nog hon som har hand om sådana här saker. Och jag uppmanar er alla att göra likadant. :D :D

Vänta lite .... Aprilskämt är väl bara den FÖRSTA april... eller?

Jotte

Jojo, en stådnsmässig bostad för henne kan vi nog allt ordna..... 6 fot under marken för det är där så hjärndöda människor hör hemma. X-(  Alternativt kan vi ju ordna med en begravning tills havs men då krånglar säkert både länstyrelsen och miljö & hälsoskyddsnämnden.... man får ju inte slänga skräp i havet.... :-OO ;)

RAY

hmmm ?   detta låter skummt?
Jag skulle kräva en lyxbåt oxå!   vad ska man annars glänsa med på bryggan när man har sitt fina hus ??

hon e ju tokig ?   kräv en båt oxå medans du håller på!  

LOL

:-OO

Mikke_EAF331

Nog för att jag hört talas om att man ska kunna aprilskämta en vecka efter den 1/4, men det är nog första gången jag ser det "i verkligheten".

Fanns det någon sorts isekt på ön där dom var som äter intelligens? Inte för att dom lär ha blivit överdrivet mätta på dom som var kvar på slutet i den omgången, men ändå... :-OO
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Phlerp

Hmmm... I en överlevnadssituation bränner man kroppens fettreserver. Var har man mest fett?.... I hjärnan naturligtvis.
Hon var ju kvar längst och har ju uppenbarligen lyckats bränna av en ordentlig bit :D