News:

No significant change

Main Menu

Vill vara med online

Started by RAY, April 03, 2003, 14:14:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RAY

Skulle vara kul o vara med online en sväng om det finns plats?
Vad behöver jag ha installerat? Räcker det med det som finns med som "orginal"?

Har goty patchad till 1.91

pang pang!  :p

RAY

RAY

funka ju fint men jag min klant har fel inställt i själva liret...   för voice!
ska fixa till det när min sura miiiiin läggger sej..   grrr   klant otto :-)

next time boys ok ?

jag måste ha send på ctrl knappen......   kollar lite o pular

Dubble0zero

Vill du ha send på Ctrl knappen så måste du ändra inne i Flashpoint så att spelet inte har den som "fire knapp". Det är bara att gå in på options och controls, där har du fire, sen är det bara att ändra... ;)
...000... =)

Dubble0zero

Nja, jag har som endel kanske vet lite problem med modem och telefon, så anslutningen bröts precis när vi började spela, och sen så laggade det hur mycket som hellst, så jag var alldrig med och körde så mycket...
men men, det kommer en ny torsdag nästa vecka... ;)
...000... =)

Clark

Ctrl, vi körde samma uppdrag som sist, dvs. HALO. Det gick bra den här gången, men det tog nog runt 2 timmar. Jag, KeyCat och Jotte överlevde ända till slutet och vi kom upp i sammanlagt ungefär 150 kills+. Så du missade väl lite...
Kul uppdrag, och det visar sig att det lönar sig att ta det lugnt och hålla ihop gruppen. Ser fram emot nästa torsdag.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

RAY

så nu e det fixat...  tror jag ?  ;)
kanske inte skjuter bena av folk nu när jag ska kackla i mikrofonen..  men pass på.. stå på avsånd ifall jag har klanta mig igen...  LOL

:)

vi kör väl ikväll va ?