News:

No significant change

Main Menu

Mp3 spelare

Started by Mr Jim, March 02, 2003, 14:11:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mr Jim

Jag är sugen på att köpa en bra mp3 spelare med FM radio och kanske röstinspelning. Har nån här mp3 spelare och kan utveckla hur bra dom små manickerna är?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Mr Jim

Kollat endel på bärbara CD spelare, men jag vill kunna motionera med den och då brukar det skaka endel även med mkt bra Cd spelare. Samt att jag gärna vill ha röstinspelning och FM radio :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

Obizzz

radio vad ska man med det till? :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mr Jim

Andreas

Pappa köpte en Iriver IFP-190T och är mäkta nöjd!
En väldigt liten och trevlig manick. Stöd för OGG är på väg tror jag.

http://www.iriveramerica.com/iFP-190T.htm
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Dubble0zero

Jag har en Philips expanium, den första versionen som gjordes, det är en Mp3 CD spelare, den har funkat bra, och jag har ännu inte lyckats få den att hoppa av skak (jag har iofs ännu inte fått för mig att jogga;):D), men det är klart, vill du ha en med hårddisk så kanske typ creative DAP eller vad de heter är att rekomendera, de finns väl  med 80 gigs hårddisk eller nåt sånt... men jag vet inte hur mycket det kostar, och de är ju rätt så stora, och om du absolut vill ha radio och röstinspelning så kanske det inte är nåt att skaffa (inte för att jag kommer på vad man ska ha det till men men:))... Annars så finns det ju MD spelare, men jag vet inte om det finns radio på de, men de brukar väl alla fall ha lite mindre minne om man inte villl betala massor, eller är det jag som är helt ute och cyklar nu...  

Föresten, jag hittade den här länken... Det kan ju vara nåt, men det är en Mp3 CD igen...

http://testcentret.idg.se/produkt.asp?pID=3101
...000... =)