News:

No significant change

Main Menu

Nv40?

Started by SledgeHammer, February 16, 2003, 22:08:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -

Mr Jim

Det här är ett falskt rykte, samma kom upp i somras.

http://www.sweclockers.com/

Kolla NV40 rykten.

"Uppdatering: Dessa uppgifter har visat sig vara både gamla och falska vilket kanske inte var så förvånande heller. Originalryktet uppstod här redan i september 2002."
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

SledgeHammer

Det står även på sidan och hänvisar till nån annan sida. Tyckte det kunde vara intressant att lägga ut bara. Att folk orkar.
Mvh  - Stefan -

Mr Jim

Embedded DRAM på grafikkort till mainstream marknaden har jag drömt om sen dom där finska vaporware Bitboyz snackade om sina grafikkort. Rätt skön bandbredd, bandbredd är viktigt när man ska leka med FSAA och häftiga filtreringstekniker.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

SledgeHammer

Ja, tänk om de kunde prångla ur sig ett chip =)

En av nissarna har jag faktiskt köpt ett sharewareprogram av en gång i tiden. Executive, en alternativ multitaskscheduler till AmigaOS. Trevligt program.
Mvh  - Stefan -

Mr Jim

SledgeHammer

Öh..? Va?

Förklara tack, eller är jag bara helt tom i bollen?
Mvh  - Stefan -

SledgeHammer

Träffat och träffat. Via NetMail och SnailMail då =)
Mvh  - Stefan -