News:

No significant change

Main Menu

Andreas.. angående PC Shoppen

Started by Obizzz, February 13, 2003, 20:47:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

vad kommer ni att sälja där? kommer det att vara dyrt? kan vi få nosigrabatt...? lol
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Andreas

Allt som har med datorer att göra... I dagsläget så kan jag inte lämna några rabatter eftersom allt är nystartat och vi knappt har börjat sälja än. Men man vet aldrig vad som lurar bakom hörnet.:-OO ;)
Vårt mål är iaf att ligga så lågt som möjligt i pris.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

griffin

snappahead

Andreas

Tackar!
Hade dock ingen aning att det var så mycket pappersarbete o skit med att starta ett företag...:-/ Som tur är är allt det andra roligt så det väger upp.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

jo lite tråkigt sånt där :-/

kommer försöka göra lite reklam för stället inom bekantskapskretsen ;)

kommer ni även sälja spel?
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

Andreas

Vore trevligt :)
Har inte sett om några av våra leverantörer har några spel men jag skriker till om jag ser några.

Obizzz

vore ju bra... personligen tycker jag det är rätt dåligt med bra spelbutiker särskilt för flygsim då och om ni tog hem dem till normalt pris kan jag garantera att jag skulle köpa dem hos er :) (förutsatt att ni sköter er då :p )
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

Mr Jim

Håller ni lika låga priser som datorbutiken och komplett.se kanske jag börjar sprida till mina vänner ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com