Swedish Forces Pack (SFP) behöver din hjälp

Started by Shar, February 12, 2003, 23:01:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Shar

Flera av er har säkert prövat våra grejor (hoppas jag :p ) men för att vi nu skall kunna göra klart de lite större grejorna, i form av fordon mm  (HKP10, HMS Visby, JAS 39 Gripen, TGB11/20, Strf 90, LvKv 90) behöver vi folk.

Just nu jobbas det med Tksp, prsk med trolldräkt samt vinterdräkten till samtliga gubbar.

Kan också sägas att vi endast gör detta för vi tycker det är kul, vi vill spela med svenska enheter och fordon, vi har inga super planer på att göra _allt_ i svenska försvaret. En grej i taget.

Vi söker som sagt hjälp, framförallt har akut behov av personer som kan texturera/skinna, samt rita egna saker alt. vara grym på göra egna av foton. Det är prioritet nummer 1. Modellerare har vi ganska gott om, men har ni något liggandes som ni kan tänka passa in, kontakta oss!

Kan tilläga att vi är väldigt trevliga att arbeta med och erbjuder fin-fina jobbförmåner i form av massa spelande och testning av de senaste grejorna. Är ni snälla så kanske ni får klappa granQ. :-OO

ICQ: 69281227
       7869782

Mail: shar@loadmail.com
       granquist@telia.com

IRC: Quakenet, #swepack, samt #nosig

Webb: http://swepack.tk
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


KeyCat

Ledsen att jag ej kan bidra till SFP eftersom mina artistiska färdigheter är i stort sett lika med noll! Kan dock tänka mig att bidra med ett och annat MP uppdrag när ni blir klara med packen...

Kanske en dum fråga men varför inte sammarbeta med Withenight gänget? På så sätt slipper 2 grupper göra samma saker och det går kanske att dela upp arbetet mellan grupperna och bli färdiga snabbare ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Shar

Det har varit uppe på dagordningen, dock så ville det sig icke. Vissa "kulturella" (bästa ordet jag kan komma på) skillnader fanns.
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


KeyCat

OK, mig förstå... Synd att detta inte är möjligt :-/

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<