News:

No significant change

Main Menu

Task Force NoSiG

Started by Jotte, February 12, 2003, 18:20:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Jotte

Har nu lagt upp briefingen för morgondagens äventyr.

Man gör INTE ett bakhåll rakt framifrån så jag hoppas vi har mer än 30 sekunder på oss att förbereda ett ordentligt bakhåll. Lade in ett förslag på eldställning varifrån vi utlöser sprängladdningar när/om T-55:an springer på minan/orna vi lagt där x:et är. Helst ska allt slås ut med sprängladdnignar/minor i konvojen så inte Fi får korn på vart vi är.
Problemet med den föreslagna eldställningen är att den förmodligen har en liten höjdrygg emellan oss och vägen men vi borde se minst tornet/röken från stridsvagnen ändå.
Ev kan man ha en observatör ute vid träddungen på kulen NV om e/s men han ligger inget vidare där ute om det hettar till. Han kan ju dock göra bruk av låga ställningar och krypa tillbaka.... eller hur ctrl? ;)

Dubble0zero

Jag måste tyvär medela att jag inte kan vara med i morgon...

Happy hunting boys!!! :)
...000... =)

GoLo


KeyCat

Ledsen att jag svikit er den senaste tiden... RL(tm) kom emellan och jag har haft en hel del annat att tänka på.

Är med ikväll om det finns plats?

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Clark

Det gör det nog KeyCat, du har väl en hedersplats i gruppen... :)

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Jotte


Dubble0zero

Det var riktigt trevligt med lite roligare vapen... en KSP med Kikarsikte är ju alldrig fel... :D
...000... =)

KeyCat

Instämmer, BAS addons tillhör det övre skiktet och är ett måste :)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<