News:

No significant change

Main Menu

Nu djävlar

Started by Mr Jim, February 10, 2003, 15:06:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

PvtSavage är en bot, programmerad till att spy galla över alla som försöker föra en normal diskussion på det där forumet. Han reagerar på vissa nyckelord och har själv bara ett mycket begränsat ordförråd lagrat. Det säger väl sig självt. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

Well det kanske kommer mkt vänsteråsikter i detta forum men vi är inte vänsterextremister till skillnad från den högern man ser där som verkligen är extrem. Sen om man tycker den är en bra motpol så är det en åsikt man står för ganska ensam tror jag.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Jotte

Ett svar som "don't bit the hand that feeds them" är rätt målande när det gäller nivån på interlekt i den samlingen. Dom vill att andra folk ska kräla på marken och dyrka jorden "Amerikaner" vandrat på att dömma av inläggen där.
Minsta kritik tas som "bashing" precis på samma sätt som en 5-åring som blir tillsagd av föräldrarna. Detta gäller ända upp i statsmanna leden "over-there" och "down-there".
Som Lupson sa, idioter finns det gott om, även här i Svea rike. Tyvärr har inte USA monopol på dem.

Israel för förövrigt en policy gentemot palestinierna som skulle gjort Reinhardt Heydrich stolt....

Mr Jim

BEQ>Intressant analys, sen kan man väl kommentera om verkligen alla får chans till högre utbildning i USA(Även dom som inte har värst mkt pengar). Men det andra håller jag med om 100%. Det som skrämmer mig om dessa människor(ett fåtal individer som tur var, dock i ett forum för militärnördar dvs vapen) är att dom helt utan eftertanke dömer hela folk. Hela länder, muslimerna tar över Europa, vi ser spår överallt. Jag har en judinna till väninna, hon vill inte ha död på alla muslimer hon ser, hela det där får mig att må illa. Dom vill ju ta död på oss alla för gud skull. Jag ogillar endel människor men inte vill jag ta ihjäl dom för det.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Phlerp

Vi skall kanske inte göra deras misstag och dömma alla i USA, men visst finns det klara tecken på att de fler "galningar" där än i ett normalsvenskt land :D

SledgeHammer

Tja, om en jänkare som (mot förmodan?) lärt sig svenska skulle råka läsa detta forum så skulle han nog tycka att en del här är rätt så skadade.

Jag tycker att fransmännens inställning och uttalanden är ganska kul. Snacka om att hela tiden stå på exakt motsatt sida till USA... även om de försöker få det att låta som om de inte är sååå anti ibland.
Mvh  - Stefan -

Horizon

Fransmännen är coola för att de är så envisa och "egna". :D

De finns mitt i Europa och ändå känns de så främmande... hehe... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Jag skulle nog inte använda "coola" för att beskriva dem...
Mvh  - Stefan -